• شنبه / ۷ آبان ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401080704604
  • منبع : نمایندگی سمنان

ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از محورهای شهرستان گرمسار و آرادان

ایمن‌سازی ۷۰ کیلومتر از محورهای شهرستان گرمسار و آرادان

ایسنا/سمنان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های گرمسار و آرادان از احیای خط کشی بیش از ۶۰ کیلومتر از محورهای شریانی این دو شهرستان خبر داد و گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی و تسریع و سهولت در تردد خودروها، بعد از اجرای خط کشی محورهای شریانی، محورهای روستایی ساروزن، رشمه، ملیجان، چهارقشلاق، محمدآباد و کردوان نیز از نعمت خط کشی برخوردار خواهند شد.

 حمید میرآخورلی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های گرمسار و آرادان ۷ آبان‌ماه از شروع خط کشی محورهای شریانی در حوزه شهرستان‌های گرمسار و آرادان خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای آبان ماه این فعالیت آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۲۰ کیلومتر از محورهای شریانی حوزه استحفاظی شهرستان‌های گرمسار و آرادان خط کشی شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های گرمسار و آرادان اجرای خط کشی و نقوش ترافیکی را از ملزومات موثر در کاهش حوادث و تسهیل سفرهای برون شهری دانست و توضیح داد: اجرای خط کشی محورهای شریانی تا پایان حوزه استحفاظی ادامه دارد و با اتمام این عملیات بیش از ۶۰ کیلومتر از راههای شریانی از احیای خط کشی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: با توجه به اجرای عملیات روکش آسفالت در سطح محورهای روستایی ساروزن، رشمه، ملیجان، چهارقشلاق، محمدآباد و کردوان بالغ بر ۶ کیلومتر از این محورها نیز خط کشی و به بهره برداری خواهد رسید.

میرآخورلی اظهار کرد: بی تردید ازعوامل اصلی دراجرای مناسب و مانایی خطوط و نقوش ترافیکی، عدم عبور وسائط نقلیه از روی خطوط بخصوص در ساعات اولیه بعد از اجرا است، لذا از رانندگان و کاربران محترم تقاضا داریم تا نسبت به رعایت این مهم عنایت داشته و در بین خطوط حرکت کنند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان های گرمسار و آرادان در پایان گفت: اقدامات گسترده خط‌کشی، تامین روشنایی و رفع خاموشی، لکه‌گیری آسفالت، پاکسازی و زیباسازی حریم راه‌ها، شانه‌سازی، آشکارسازی نقاط پرحادثه، نصب انواع علائم اخطاری قوس و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علائم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن‌سازی این اداره در چند ماه اخیر بوده است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha