• سه‌شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۷:۱۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401080302106
  • خبرنگار : 30188

با این 9 روش برای بین کابینت خود کاشی انتخاب کنید

با این 9 روش برای بین کابینت خود کاشی انتخاب کنید

آشپزخانه در هر خانه یا محیطی دیگر به عنوان قلب آنجا شناخته شده و طراحی و تجهیز آن می‌تواند به بهره‌بری کمک شایانی کند. یکی از اساسی‌ترین اقلام که برای فضاسازی و همچنین زیباسازی وجود دارد کابینت‌های آشپزخانه می‌باشد. انتخاب کابینت مناسب یکی از مواردی است که با دشواری و چالش زیادی همراه است.

به گزارش ایسنا به نقل از اسپیناس، این موضوع زمانی اهمیت دو چندان پیدا می‌کند که کابینت شما نصب شده باشد و قصد تامین کاشی بین کابینت آن را می‌کنید. در ادامه به 8 راهکاری که می‌تواند برای انتخاب و خرید کاشی بین کابینت به شما کمک کند، اشاره خواهیم کرد.

راهنمای خرید انواع کاشی بین کابینتی

بین کابینت فضایی محدود و البته قابل تمرکز و فوکوس است. این فضا به جهت اینکه به نوعی میز کار و پیشخوان در آشپزخانه شما می‌باشد می‌بایست از کاشی استفاده کرد که علاوه بر منعکس کردن آنجا بتواند هارمونی مناسبی بین صفحه شما و کابینت بوجود آورد. همچنین در نظر داشته باشید که یکی از کلیدی‌ترین نکات قرار دادن و ایجاد نورپردازی در آن نقطه می‌باشد.

1.جنس کابینت خود را در نظر بگیرید

کابینت‌ها در بازار به انواع و اقسام مختلفی تقسیم‌بندی می‌شوند، از جنس و بدنه و رنگ بگیر تا قیمت و فاکتورهای دیگر در واقع دو سبک کلاسیک و مدرن راس بوده و رنگ‌بندی آن‌ها تقسیم‌بندی را گسترش می‌دهد. انتخاب بین کابینت در اولین معیار نوع و جنس کابینت است. کابینت‌های ممبران و کلاسیک از تایل‌های طلایی و سفید و نقره‌ای و کابینت‌های مدرن یا های گلاس از تایل‌ها و کاشی‌های رنگی الگو می‌برند.

2.رنگ کابینت در انتخاب کاشی مهم است

رنگ کابینت در واقع رنگ درب و کشو کابینت‌های شماست، البته در کابینت‌های ممبران و کلاسیک شما از رنگ‌های مادر همچون قهوه‌ای، سفید و کرم و در کابینت‌های مدرن از سایر رنگ‌ها مانند طوسی، زرد، قرمز و مشکی و ... استفاده می‌شود. این نکته را در نظر داشته باشید که باید برای رنگ کاشی تناقض مشخصی با درب کابینت وجود داشته باشد تا هر دو به چشم بیاید.

3.رنگ و جنس صفحه کار شده روی کابینت چیست

صفحه کار شده روی کابینت شما نیز تاثیر مهمی در انتخاب و نوع کاشی یا تایل دارد، این صفحه که یونیت نام دارد به نوعی پیشخوان بوده و بسته به نوع کابینت می‌تواند از جنس‌ها و متریال مختلف همچون چوب، کوارتز، کورین و سنگ یا ام دی اف باشد، بعد از جنس یونیت رنگ آن فاکتور مهمی در انتخاب بین کابینت است که باید همخوانی مشخصی بین آن دو باشد.

4. قیمت تنها فاکتوری است که نباید به آن توجه کرد

قیمت به عنوان اولین معیار برای خرید هر چیزی محسوب می‌شود اما نکته‌ی مهمی که وجود دارد خرید کاشی بین کابینت را نباید منوط به قیمت کرد چرا که اولا این فضا محدود بوده و قیمت آنچنانی برایتان تمام نمی‌شود، دوما این فضا نقطه مهمی در آشپزخانه بوده و نباید به دلیل محدودیت بودجه سایر اقلامی همچون کابینت و ... را زیر سوال برد. و سوما این که کاشی بین کابینت کالایی عمری بوده و قرار نیست دیگر تعویض شود پس هزینه برای این قسمت آنچنان نباید مهم باشد.

با این 9 روش برای بین کابینت خود کاشی انتخاب کنید

5. نوع کاشی و تایل را مشخص کنید (پشت چسب دار در بورس است)

در بازار امروز و با توجه به وسعت پیدا کردن دنیای دکوراسیون طرح‌ها و نوع‌های مختلفی بین کابینت وجود دارد، البته که نسل‌های جدید تایل بین کابینت که از آن‌ها به عنوان بین کابینتی چسبی یاد می‌شود بسیار زیباتر، نصب آسان و سریع‌تر، کم هزینه‌تر و متنوع‌تر بوده و جایگزین برای کاشی‌های منسوخ شده در بازار است.

6. سبک آشپزخانه مدرن است یا کلاسیک

هر آشپزخانه‌ای از یک الگو، پترن و ایده‌ای پیروی می‌کند هر چند که تقسیم‌بندی این‌ها متفاوت بوده ولی در اصل آشپزخانه به دو نوع کلاسیک و مدرن تقسیم می‌شود که بر اساس آن فرد می‌تواند لوازم، کابینت و حتی بین کابینت را برای آن انتخاب کند هر چند که بعد از خرید این اقلام سبک آشپزخانه رقم می‌خورد ولی ایده باید از همان اول مشخص باشد.

7. دیوارهای جداری غیر از بین کابینت

معمولا در آشپزخانه‌ها دیوارهای دیگری به جز دیوار بین کابینت نیز وجود دارد که باید تمایز مشخصی با بین کابینت شما داشته باشد، البته باید در نظر داشته باشید که اگر هم راستا با بین کابینت است بهتر است از کاشی بین کابینت خود برای آن محل نیز استفاده کنید

8.فضا و اندازه آشپزخانه تاثیر مستقیم دارد.

اندازه و فضای آشپزخانه شما می‌تواند در رنگ و حتی شکل کاشی بین کابینت‌تان تاثیر داشته باشد. اگر آشپزخانه بزرگ یا بین کابینت زیادی داشته باشید می‌توانید از تایل‌های بزرگ‌تر و رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید ولی اگر فضای کم و محدودی دارید بهتر است از تایل کوچک‌تر و رنگ‌های روشن در جهت بزرگ شدن فضا استفاده کنید.

9. این شما هستید که باید بپسندید

همیشه همه ما برای به دست آوردن ایده‌آل نظر دیگران را اولویت قرار می‌دهیم، ولی در انتخاب این مبحث فقط شما هستید که باید بپسندید و سال‌ها با آن کنار بیاید. خرید کاشی بین کابینتی روش‌های مختلفی داشته و در سال‌های اخیر نیز به روش اینترنتی قابل خرید شده است. یکی از بزرگترین و تخصصی‌ترین مراکز و بورس‌های کاشی و تایل بین کابینتی گالری اسپیناس است که ارائه دهنده انواع راهکار دکوراسیون بوده و مشاوره رایگان جهت دکوراسیون شما دارد. با مراجعه به آدرس espinassco.com می‌توانید به تمامی مدل‌ها وقیمت‌ها به صورت روز دسترسی داشته باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha