• سه‌شنبه / ۳ آبان ۱۴۰۱ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1401080301838
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

در نشست شورای فنی کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد،

انتقاد معاون استاندار نسبت به رعایت نکردن زمان و هزینه کرد اعتبارات در پروژه‌های عمرانی

انتقاد معاون استاندار نسبت به رعایت نکردن زمان و هزینه کرد اعتبارات در پروژه‌های عمرانی

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهکیلویه و بویراحمد نسبت به رعایت نکردن اصول فنی در تعریف زمان و هزینه کرد اعتبارات در پروژه‌های عمرانی انتقاد کرد.

"کیامرث حاجی زاده" روز سه شنبه سوم آبان ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای فنی استان ضمن نام بردن از برخی پروژه‌ها با بیان اینکه یکی از مشکلات در طولانی شدن پروژه‌ها نظارت نکردن درست بر این پروژه‌هاست، گفت: مشاهده می‌شود در پروژه های جاده سازی استان برخی پیمانکاران همان ابتدا شروع به خاکبرداری کل پروژه می‌کند و یک صورت وضعیت تنظیم می‌کند و اعتبار را دریافت می‌کنند، اما ابنیه که مهمترین بخش پروژه است دست نخورده باقی می‌ماند.

وی با انتقاد شدید از این وضعیت اظهارکرد: سازمان مدیریت و شورای فنی مسولیت نظارت کامل بر عملکرد این پروژه‌ها هستند و هر پروژه‌ای ابنیه آن ساخته نشود، تخصیص اعتباری صورت نمی‌گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهکیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پروژه کمربندی یاسوج نمونه کار اساسی و درست بوده چرا که قطعه قطعه با همه جزییات اقدام شده است به این معنی که هر چند کلیومتر با اجرای خاکبرداری، ابنیه سازی، زیرسازی و نهایتا آسفالت انجام شده است.

حاجی زاده تصریح کرد: این پروژه را شخصا نظارت کردم و همین نظارت و اجرای درست توسط پیمانکار موجب شد که اکنون پروژه در زمان اعلام شده به نتیجه برسد.

وی ادامه داد: پروژه باید نظارت داشته باشد و از این به بعد رصد می‌شود، هر مسئولی که پروژه مربوط به آن دستگاه است، چنین اقدام نظارتی نکند باید پاسخگو باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهکیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مشکلات پروژه‌های حوزه عمرانی و زیرساخت باید در همین حوزه معاونت عمرانی حل شود. ضمن اینکه مشاهده می‌شود برخی دستگاه‌ها اصلا برای بیان مشکلات پروژه‌ها گزارشی به حوزه معاونت عمرانی نمی‌دهند در حالی که این مدیران باید بدانند، مسئولیت در قبال مردم دارند.

به گزارش ایسنا، همچنین علی شهابی نسب، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: پروژه جاده "لنده – تشان" نمونه‌ای پروژه‌هایی است که شروع کردند به ده کیلومتر خاکبرداری و هر چه بودجه می‌آید باید هزینه همین خاکبرداری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۴ ۰۶:۲۷

چرا نرخ خرید حق انشعاب آب یکدفعه از700هزارتومان به 7میلیون تومان رسیده این یعنی فاجعه این یعنی همراهی کردن بااغتشاش گران این یعنی همراهی کردن باتحریم گران معاندنظام استاندار دراین استان چه مسئولیتی دارد، واقعا این قانون راهرکس تصویب کردباکسانبکه ماآنهارااغتساش گرمیدانیم فرفی ندارد

avatar
۱۴۰۱-۰۸-۰۴ ۰۶:۳۶

چرانرخ مصالح ارجمله ماسه وسیمان وآهن الات و....... ماهی یک باربالامیره کسی هم جلودارنیست، دولتمردان بدانید که نرخ مسکن بستگی به قیمت مصالح ساخت دارد دنبال علت گرانی نروید من فکرمی کنم اگرخیلی ازاداراتنظارتی فرهنگی و..... تعطیل بشه هیچ اتفاقی نمی افتد الان فقط کارخانه هاقیمت تعببن می کنندبفیه علکی حرف می زنند