به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بیمه پارسیان، این شرکت با تکیه بر اصل مشتری مداری و احترام به حقوق بیمه گزاران خود اقدام به طراحی و راهاندازی باشگاه مشتریان کرده است که این خدمت در راستای حفظ و نگهداری مشتریان موجود، جذب مشتریان جدید و بالقوه بیمهای، ایجاد ارتباطات دوسویه و فضای تعاملی برای کسب آگاهی از نیازها و خواستههای مشتریان، توسعه و خلق خدمات و محصولات جدید متناسب با نیازها و خواستههای مشتریان، ارایه پاداشهای متنوع از طریق ایجاد زنجیره تأمین کاملی از خدمات گروه پارسیان و شرکای تجاری معتبر، ایجاد تجربه متمایز و جذاب برای اعضای باشگاه در ازای گسترش فعالیتها در باشگاه و افزایش رضایت و وفاداری مشتریان روانه بازار شد.
در باشگاه مشتریان شرکت بیمه پارسیان، امتیاز بر اساس شاخصها، وزنها، سطوح امتیازی و سناریوهای بیمهای تعیین میشود و مشتریان به راحتی میتوانند مطابق با امتیاز خود از مزایا و خدمات آن بهرهمند گردند.
بیمه پارسیان امیدوار است در این باشگاه ضمن ایجاد محیطی گرم و با تعامل بیشتر، ارتباط نزدیکتری با مشتریان و بیمه گزاران خود برقرار کند.
علاقهمندان جهت ورود به باشگاه مشتریان میتوانند به آدرس club.parsianinsurance.com مراجعه نموده و ضمن مشاهده سطوح امتیازی و نحوه کسب امتیاز از جوایز متنوع باشگاه استفاده نمایند.
منبع: روابط عمومی بیمه پارسیان
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات