• شنبه / ۲۳ مهر ۱۴۰۱ / ۱۵:۱۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401072312230
  • منبع : نمایندگی همدان

به مناسبت هفته تربیت بدنی؛

۱۹۲ برنامه فرهنگی و ورزشی در همدان اجرا می‌شود

۱۹۲ برنامه فرهنگی و ورزشی در همدان اجرا می‌شود

ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: به مناسبت فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش ۱۹۲ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح استان همدان اجرا خواهد شد.

علی حقیقی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اشاره به اینکه هفته تربیت بدنی و ورزش با شعار "ورزش، همبستگی ملی، ایران قوی" نامگذاری شده است، اظهار کرد: این هفته فرصت مناسبی است تا با نمود و نمایان ساختن فعالیت‌های ورزشی، ترویج فرهنگ تحرک و ورزش را در جامعه نهادینه کرد.

وی افزود: هفته تربیت بدنی از ۲۶ مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه ورزش همگانی برگزار می شود.

حقیقی تصریح کرد: در هفته تربیت بدنی امسال ۱۹۲ برنامه فرهنگی و ورزشی پیش بینی شده است که ۱۷۴ برنامه و جشنواره ورزشی و ۱۸ برنامه فرهنگی در استان همدان خواهد بود.

وی با بیان اینکه زنگ هفته تربیت بدنی روز ۲۶ مهرماه در مدارس استان به صدا در خواهد آمد، گفت: با توجه به ارج نهادن به مقام والا و ارزنده شهیدان انقلاب اسلامی، سرلوحه فعالیت جامعه ورزش همدان در هفته تربیت بدنی و ورزش یادآوری رشادت شهداست و به همین دلیل در اولین روز از هفته تربیت بدنی ورزش، جامعه ورزش استان در مزار شهدا حضور یافته و با نثار گل به این افتخارآفرینان برنامه های فرهنگی ورزشی اداره کل آغاز خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور، برگزاری المپیاد باستانی استعدادهای برتر کشور، برگزاری جشنواره های فرهنگی و پیاده روی خانوادگی، دیدار با ائمه جمعه از دیگر برنامه‌های شاخص این هفته خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ادامه داد: در هفته تربیت بدنی و ورزش نشستی با حضور نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه همدان و استاندار همدان با روسای هیأت های ورزشی استان برگزار خواهد شد.

وی در پایان گفت: برنامه‌های هفته تربیت بدنی و ورزش با اهداف توسعه ورزش قهرمانی و همگانی و ایجاد شور و نشاط در بین جامعه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha