• سه‌شنبه / ۱۹ مهر ۱۴۰۱ / ۱۳:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1401071909858
  • خبرنگار : 50026

نیروهای نظارتی از تبادل اطلاعات فروگذار نکنند

نیروهای نظارتی از تبادل اطلاعات فروگذار نکنند

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای نظارتی از تبادل اطلاعات فروگذار نکنند و در اولین لحظات قضایای مشترک را به یکدیگر منتقل کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز سه شنبه ۱۹ مهر در دیدار با بازرس کل و جمعی از کارکنان سازمان بازرسی استان اظهار کرد: در تشکیلات دولت اگر مشکلی پیش آید عوارض و لوازم دارد و در سال‌های اخیر روی مسئله ترک فعل مسئولان، مشکلاتی برای کشور ایجاد شده است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه هر دستگاهی که بخواهد به نحوی مطلوب عمل کند نیازمند نظارت است، افزود: سازمان بازرسی کل کشور و سایر نهادهای نظارتی با باقی سازمان‌ها و ادارات متفاوت هستند و بزرگترین سرمایه کشور در بعد مثبت و منفی به این موارد باز می‌گردد اگر نظارت‌ها درست باشد وضع جامعه نیز درست می‌شود، اما اگر ولنگاری حاکم شود در جامعه مشکل ایجاد خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای نظارتی و حراستی مسئولند و حافظ سرمایه انسانی هستند، ادامه داد: اگر نیروهای نظارتی و حراستی با کسی تعارف نداشته باشند هیچ مدیری جرأت تخلف پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه نوع کار نیروهای نظارتی، حراستی، اطلاعات، بازرسی و مجلس باید به گونه‌ای باشد که نظارت‌ها قوی و پیگیری‌ها عبرت آموز باشد که این نوع پیگیری از نوع پیشگیری است، افزود: دشمن در جامعه سالم نمی‌تواند نفوذ کند اما وقتی از دورن سازمان و جامعه‌ای ضعیف باشد دشمن از بیرون نفوذ می کند.

عبادی با اشاره به اینکه وقتی شخصی راضی به خیانت شد همه لوازم خیانت به گردن او است، تصریح کرد: این همه تخلف بخاطر عدم نظارت درست بوده است بنابراین موجب ضرر به جان، امنیت و مال مردم شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به آمار بالای سقط جنین، یادآور شد: دشمن به بهانه فوت یک بانوی جوان، حدود ۴۰ نفر از بهترین‌های این کشور را شهید می‌کنند و اموال عمومی و خصوصی مردم را به آتش می‌کشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha