• دوشنبه / ۱۸ مهر ۱۴۰۱ / ۰۸:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401071708465
  • خبرنگار : 30188

پات لایف در اولین سال تولد خود 2 میلیونی شد

پات لایف در اولین سال تولد خود 2 میلیونی شد

اپلیکیشن پات‌لایف امروز مفتخر است که در کنار شما همراهان عزیز بیش از  2 میلیون کاربر دارد. در نتیجه با تحول بنیادی در حوزه طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری، آماده سهم‌گیری در بازار است.

به گزارش ایسنا به نقل از شرکت کارت اعتباری ایران کیش، پات‌لایف که در ابتدای تولد خود در قالب یک پلتفرم اکوسیستمی توانست خدمات پایه‌ای یک سوپر اپلیکیشن را عرضه نماید، امروز فراتر رفته و با رویکرد رفع نیاز کاربران با تمامی سلایق، برنامه‌های مدونی در راستای بازارداری و بازارسازی بنا نموده است.

ما وظیفه خود دانستیم که با توجه به بازخوردهای کاربران و در جهت رفع نیاز آن‌ها و در راستای تحقق حال خوب زندگی برای مخاطبین‌مان اقدام به بهبود طراحی رابط کاربری و تجربه کاربری محصول نماییم. این امر بر اساس یک چرخه کامل از درک نیاز کاربر تا توسعه محصول (Interactive Design) صورت گرفته است که نه تنها موجب بهبود طراحی شده بلکه امکانات بیشتری را نیز در اختیار کاربران عزیز قرار داده است.

درواقع آنچه ما با ایجاد این تغییرات در پی آن هستیم، افزایش کاربردپذیری محصول و سهولت استفاده از آن برای کاربران است. برای تحقق این منظور متخصصین ما در حوزه‌های مختلف زمان قابل توجهی را به بررسی و پردازش اطلاعات به دست آمده از سفر مشتری و تجربه‌ی کاربری در استفاده از اپلیکیشن پات‌لایف اختصاص دادند و نتیجه تحقیقات آن‌ها که شامل موارد زیر می‌شود هم اکنون به راحتی در دسترس کاربران قرار دارد.

  • جانمایی تمامی سرویس‌ها در منوی اصلی بر اساس متودهای سهولت در دسترسی پذیری
  • طراحی زیر منوها با المان‌ها و کارکردهای مرتبط.
  • ارائه حالت‌های بصری جذاب

همچنین پات لایف در سال جاری در راستای توسعه و بهبود زنجیره ارزش‌ها و خدمات خود به موارد زیر پرداخته است:

  • بهبود خدمات بیمه، گردشگری، خدمات پرداخت، خدمات شهری و شهروندی
  • کیف پول‌های خرید اعتباری با کانسپت BNPL
  • ارائه سرویس سلامت دیجیتال
  • ارائه سرویس خرید ارزاق و کالا
  • ارائه تمامی خدمات شهرداری
  • ارائه خدمات اقتصاد خلاق همچون پادکست و کتب صوتی
  • خدمات باشگاه مشتریان با متود cash back و امتیاز دهی

و در نهایت پات‌لایف در راستای وفادارسازی مشتریان اقدام به ارائه تخفیفات ویژه در بازه‌های زمانی مختلف، در تمامی سرویس‌ها نموده است.

پات لایف قصد دارد در افق فعالیت خود ضمن تحقق اهداف پلتفرم اکوسیستمی، زیرساخت‌های لازم برای پرداخت‌های یکپارچه را در شبکه کسب و کارهای متصل به این اکوسیستم فراهم آورد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha