• یکشنبه / ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۶:۰۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1401062719988
  • خبرنگار : 50310

مدیر اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان مطرح کرد:

تجهیز ۶۷۰۰ کلاس درس به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز

تجهیز ۶۷۰۰ کلاس درس به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز

ایسنا/لرستان مدیر اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان گفت: ۶۷۰۰ کلاس درس در استان به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی استاندارد مجهز و ۲۸۰۰ کلاس درس نیازمند استانداردسازی هستند.

اسفندیار گنجی‌پور امروز در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ۲۲ مدرسه در قالب ۷۱ کلاس درس نوساز و جدید، از اول مهر در اختیار دانش‌آموزان قرار خواهد گرفت، اظهار کرد: علاوه‌بر این ۱۳۸ پروژه در قالب ۷۱۶ کلاس درس برای دانش‌آموزان استان در دست ساخت است.
وی به تجهیز مدارس و هنرستان‌های لرستان در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: این تجهیزات که بالغ‌بر ۱۶۵۰ قلم شامل میز، صندلی، تخته وایت برد، رایانه دستگاه کپی و چاپگر و برای هنرستان‌ها نیز اقلامی از قبیل دوربین عکاسی، چرخ خیاطی، سیستم کامپیوتر، اتوبخار، تلسکوپ، دستگاه کدزن و ... است که در دو مرحله تحویل مدارس سطح استان شده است.
مدیر اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: در راستای هوشمندسازی مدارس تجهیزاتی شامل ۹۰ لپ تاپ، ۳۷ پرده نمایش، ۹۰ ویدئو پروژکتور به مبلغ سه میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان خریداری شده و تابستان امسال برای هوشمندسازی در اختیار مدارس قرار گرفته است.

گنجی‌پور به استانداردسازی سیستم گرمایشی ۶۰۰ کلاس درس با اعتباری بیش از ۲۵ میلیارد ۵۰۰ میلیون تومان در استان اشاره کرد و گفت: ۶۷۰۰ کلاس درس در استان به سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی استاندارد مجهز هستند، ولی همچنان ۲۸۰۰ کلاس درس نیازمند استانداردسازی هستند که دستگاه‌های خدمات‌رسان باید زیرساخت را در این مناطق که اکثراً سخت‌گذر هستند تأمین کنند تا آموزش و پرورش با همکاری اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان با کمک خیران استانداردسازی آن‌ها را در دستور کار قرار دهد.

وی با اشاره به خرید ۲۰۰۰ تبلت با مبلغ هفت میلیارد تومان، بیان کرد: این تبلت‌ها تحویل مدارس مناطق کمتر برخوردار شده که مدیران مدارس در زمان آموزش‌های غیر حضوری به صورت امانی در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار خواهند داد.

مدیر اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان عنوان کرد: خرید کیت‌های کمک آموزشی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، رنگ آمیزی و زیباسازی (حیاط پویا) مدارس، جمع‌آوری وسایل اسقاطی در مدارس، راه‌اندازی و تجهیز خانه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و توزیع کتب درسی از جمله اقداماتی بوده که در راستای پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha