• دوشنبه / ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۳:۰۴
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401061410970
  • خبرنگار : 50187

تا پایان طرح اربعین؛

ایمن سازی تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمان در دستور کار راهداری

ایمن سازی تمامی محورهای مواصلاتی استان کرمان در دستور کار راهداری

ایسنا/کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان با بیان اینکه راهداری برای برقراری تردد ایمن در جاده های استان کرمان آمادگی کامل را دارد، خاطرنشان کرد: تا پایان طرح اربعین سال جاری، ایمن سازی تمامی محورهای مواصلاتی استان در دستور کار راهداری قرار دارد.

احسان عراقی زاده امروز دوشنبه ۱۴ مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به فراهم بودن شرایط برای سفرهای  زائرین اربعین حسینی (ع) گفت: اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمان به عنوان دبیر کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان اقدامات متعددی را در خصوص خدمات دهی مناسب به زائران اربعین حضرت ابا عبدالله الحسین در دست اقدام دارد.

عراقی زاده افزود: جلسات کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان کرمان به صورت منظم در حال برگزاری است و تاکنون نیز هماهنگی های مناسبی بین دستگاه های مرتبط عضو این کمیته برقرار شده و با پیگیری مصوبات این کمیته قطعاً امسال شاهد افزایش سطح خدمات به زائرین خواهیم بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان اظهار کرد: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابجایی زائرین و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه های مسئول، به ویژه بخش حمل و نقل استان انجام شده و امیدواریم همانند سال های گذشته، زائرین اربعین حسینی با ایمنی قابل توجه ناوگان مسافربری عمومی جاده‌ای سفرهای خود را به کربلای معلی به پایان برسانند.

وی افزود: نظارت برعملکرد شرکت های مسافربری اتوبوسی، کنترل فنی و ایمنی ناوگان حمل ونقل عمومی مسافربری جاده ای استان، ایجاد موکب های خدمات دهی به ناوگان داخلی و اتوبوس های حامل زائران پاکستانی و افغانستانی، راه‌اندازی تیم های گشت راهداری شبانه روزی، آمادگی حدود ۵۰ مجتمع خدماتی رفاهی بین‌راهی و راهدار خانه ها تا پایان ایام اربعین آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

عراقی زاده با اشاره به لزوم آمادگی دستگاه های مسئول در بازه زمانی سفر اربعین گفت: در اعلام ستاد سفر اربعین کشور، طرح سراسری جابجایی زوار اربعین حسینی از ۱۰ شهریور تا ۵ مهر به مدت حدود یکماه اجرا می شود و زوارالحسین (ع) از شهرهای محل سکونت خود به مرز های تعیین شده و بالعکس جابجا می شوند .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان بابیان این که راهداری برای برقراری تردد ایمن در جاده های استان کرمان آمادگی کامل را دارد، خاطرنشان کرد: تا پایان طرح اربعین سال جاری ایمن سازی تمامی محورهای مواصلاتی استان در دستور کار راهداری قرار دارد و از زمان شروع طرح علاوه بر آماده بودن راهدارخانه های موجود در مسیر، تمامی گشت های راهداری نیز فعال می شوند.

وی با بیان این مطلب که از تمامی ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به زائران اربعین حسینی(ع) بهره گیری می شود، افزود: سازه اطلاع رسانی، میز خدمت جهت رسیدگی به شکایات زوار و پاسخگویی به مردم و رسانه ها این اداره کل در محل سالن پایانه مسافربری آدینه شهر کرمان مهیا شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha