• چهارشنبه / ۲ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۲:۳۱
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1401060201387
  • خبرنگار : 30188

محمد امین مصلایی تندیس برترین برند سال را برای «آروا» دریافت کرد!

محمد امین مصلایی تندیس برترین برند سال را برای «آروا» دریافت کرد!

طی اجلاس نشان منتخب با رویکرد انتخاب برندهای برتر مصرف‌کننده با حمایت مرکز پژوهشی مصرف‌کننده در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد و در نهایت شرکت آروا به عنوان برترین برند در حوزه ابزارآلات معرفی شد و تندیس زرین به محمد امین مصلایی، مدیرعامل آروا اهدا شد.

به گزارش ایسنا به نقل از آروا، شرکت آروا نقش مهمی در جلب رضایت مشتریان، ارائه خدمات پس از فروش و پشتیبانی و احترام به حقوق مصرف‌کنندگان که یکی از اهداف اصلی در این اجلاس بود؛ داشته است. با توجه به اینکه آروا در زمینه تولید انواع ابزار و تجهیزات ایمنی، ابزار بادی و پنوماتیک، ابزار ساب و برش، ابزار برقی و شارژی، ابزار جوش و برش، ابزار دستی و اندازه‌گیری و ابزار موتوری و بنزینی فعالیت می‌کند؛ تنها مجموعه‌ای بود که در سال جاری شایسته کسب تندیس برترین برند ابزار بود. این افتخار در کنار دریافت تندیس طلایی رضایت‌مندی مشتریان یک اتفاق مهم و بزرگ برای این شرکت محسوب می‌شود که در طول سال‌های متمادی در صدد ارائه بهترین محصولات با کیفیت بالا به مصرف‌کنندگان بوده است.

طی این اجلاس که در آن مدیران عرصه اقتصاد و کسب و کار حضور داشتند با توجه به شاخص‌های ارزیابی که توسط آنها مورد بررسی قرار گرفت؛ آروا را شایسته این دانستند که به عنوان برند سال انتخاب کنند و لوح زرین را به مدیرعامل این شرکت جناب آقای محمد امین مصلایی پور یزدی که چهره فعال و کارآفرین در عرصه اقتصاد هستند؛ تقدیم کنند.

محمد امین مصلایی تندیس برترین برند سال را برای «آروا» دریافت کرد!

یکی از اهداف این اجلاس بررسی راهکارهای توسعه برند بود که به واسطه برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های دقیق و همچنین استراتژی‌های هوشمندانه توسط مدیرعامل آروا و قائم مقام این شرکت به موفقیت رسیده است همچنین عملکرد متفاوت آروا در زمینه پشتیبانی فروش و تولید انواع ابزارآلات نسبت به رقبا، باعث شده است این برند انتخاب اول مصرف‌کنندگان در این حوزه باشد.

از دیگر اهداف در این اجلاس، ایجاد راهکارهای مناسب جهت ارتباط نزدیک برند با مصرف گنندگان، ارتقاء جایگاه برند به واسطه حمایت از حقوق مصرف کنندگان، ایجاد فضای رقابتی جهت ایجاد توسعه برند موفق، روش های نوین برند سازی با رویکرد بین المللی و معرفی برند در سطح ملی و ایجاد فرصت جهت پیشتازی آن در عرصه بین‌المللی بود. به همین دلایل در طول سال‌های فعالیت شرکت آروا توجه به این موضوعات از جمله مهم‌ترین چشم‌اندازهای این شرکت بوده و برای رسیدن به این مهم، همواره نیاز اصلی مشتریان و مصرف‌کنندگان که دریافت محصولات با کیفیت و قیمت مناسب می‌باشد؛ در نظر گرفته شده است.

این اجلاس با رویکرد مشتری مداری و خدمات پس از فروش برگزار شد و یکی از اصلی‌ترین اولویت‌ها در شرکت آروا نیز همین مورد است. آروا با استفاده از متخصصین مجرب و تیم با تجربه در این زمینه، همواره تلاش می‌کند که بهترین خدمات را به مصرف‌کنندگان ارائه دهد تا آن‌ها بدون دغدغه در جهت موفقیت گام بردارند. در راستای همین موضوع نیز شعار "آروا ابزار موفقیت" را برای خود انتخاب کرده است و برای تحقق آن می‌کوشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha