• سه‌شنبه / ۱ شهریور ۱۴۰۱ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • کد خبر: 1401060100674
  • خبرنگار : 71667

توسط شرکت ملی پست اعلام شد:

راهکارهای اجرایی بازگرداندن اشیای جامانده زائران اربعین

راهکارهای اجرایی بازگرداندن اشیای جامانده زائران اربعین

راهکارهای اجرایی بازگرداندن اشیای جامانده زائران در آیین اربعین به کشور در نشست نمایندگان شرکت ملی پست و مسئولان ستاد اربعین سازمان حج و زیارت مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، در نشستی که با حضور رئیس ستاد اربعین سازمان حج و زیارت، معاون عتبات سازمان، مدیر دفتر نمایندگان سازمان در عراق و دبیر ستاد و رئیس کمیته اجرایی ستاد اربعین شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران در کاظمین برگزار شد، رایزنی‌های لازم درباره انتقال اشیای جامانده زائران در ایام اربعین انجام شد.

بر این اساس در این نشست درباره خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی، در خصوص وسایل و اشیای گمشده، بحث و تبادل نظر شد. 

طبق اعلام شرکت ملی پست، چاپ برچسب مشخصات برای زائران، ایجاد پایگاه‌های جمع آوری اشیاء در نجف و کربلا و مسیر راهپیمایی و انتقال اشیای جامانده به ایران؛ از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.

شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران امسال برای نخستین بار با تشکیل ستاد اربعین، به طور رسمی و با ارائه خدمات پستی که مهم ترین آنها «پست یافته» است، در خدمت زائران حضرت سیدالشهدا علیه السلام است. در همین راستا توزیع گذرنامه های زائران از ابتدای تابستان توسط شرکت ملی پست انجام شده که همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha