• یکشنبه / ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401053021878
  • منبع : نمایندگی سمنان

پوشش ۵۴ درصدی دز سوم در استان سمنان

 پوشش ۵۴ درصدی دز سوم در استان سمنان

ایسنا/سمنان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان از پوشش ۵۴ درصدی دز سوم در این استان و در مناطق تحت پوشش دو دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد.

احمد ریواده در جلسه ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با اشاره به اهمیت تکمیل واکسیناسیون برای مقابله موثرتر با همه‌گیری کووید۱۹ اظهار کرد: در بحث دُز سوم واکسیناسیون کرونا در حال حاضر در استان به پوشش ۵۴ درصدی دست یافتیم که ضرورت دارد کمیته واکسیناسیون ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا با شناسایی و بکارگیری ظرفیت واکسیناسیون استان، روند موجود را تسریع ببخشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: همانطور که ریاست جمهور تاکید داشتند، گره فکری مردم باید با اقناع سازی در حوزه واکسن و عوراض مطرح شده از طریق کار علمی و پژوهشی برطرف شود که کار تحقیقاتی پژوهشی ارزنده دانشگاه علوم پزشکی شاهرود امری قابل تقدیر است.
وی افرود: درمراسم‌های پایانی ایام ماه صفر از جمله پیاده روی میلیونی اربعین و پیاده روی زائران امام هشتم(ع) به مشهد مقدس و اوج مسافرات های تابستانی در شهریور ماه، نیاز است تا نظارت ها افزایش و اقدامات لازم در حوزه تکمیل واکسیانسیون در دُز های سوم و یادآور در دستور کار باشد.
معاون سیاسی استاندار سمنان ادامه داد: تهویه‌ مدارس و دانشگاه‌ها با توجه به فرارسیدن فصل جدید آموزشی، امری حائز اهمیت است که باید در راستای مدیریت مقابله با کرونا به انجام برسد و مورد توجه باشد.
وی خاطرنشان کرد: تست و شناسایی بیماران در بازگشت زائران پیاده‌روی میلیونی اربعین به کشور در پایان مراسم‌های ویژه این مهم در مبادی ورودی کشور امری قابل توجه است.
ریواده تاکید کرد: هرچه بتوانیم‌ شبکه ارجاع را در بحث پزشک خانواده فعال کنیم، یقینا روند رو به رشد پوشش واکسیناسیون در سطح استان افزایش می‌یابد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان گفت: شعار "دولت مردم" برای هفته دولت سال جاری در نظر گرفته شده که نیاز است تا با توجه به حضور و مشارکت حداکثری مردم که‌ محور برگزاری این‌ برنامه‌ها هستند، نظارت ها به منظور رعایت‌پروتکل های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله گذاری اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و اقدامات مطلوب در حوزه مدیریت مقابله با کرونا به اطلاع مردم رسانده شود.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha