• یکشنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1401051611982
  • خبرنگار : 71475

روزنامه الرای خبر داد،

تسلیم اسرائیل در پرونده ترسیم مرزهای دریایی با لبنان

تسلیم اسرائیل در پرونده ترسیم مرزهای دریایی با لبنان

روزنامه کویتی "الرای" در گزارشی نوشت، به نظر می‌رسد احتمال جنگ میان لبنان و رژیم صهیونیستی بعد از پیام‌های مستقیم و غیر مستقیم تل آویو مبنی بر آمادگی آن برای حل و فصل پرونده ترسیم مرزهای دریایی و اعطای حقوقی که لبنان مطالبه‌گر آن است، بالاخص بعد از سفر یک مقام عالی‌رتبه عربی به بیروت کاهش یافته است.

به گزارش ایسنا، منابع مطلع به روزنامه کویتی "الرای" گفتند، فرستاده یکی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس با برخی مقامات حزب‌الله در بیروت دیدار و پیامی را مبنی بر موافقت تل آویو با همه درخواست‌های لبنان درباره پرونده ترسیم مرزهای دریایی ارائه کرده است.

این فرستاده عربی در پیام خود اعلام کرد، تل آویو با همه درخواست‌های لبنان موافقت کرده و به دنبال جنگ نیست. اما خواهان اعطای زمان برای تکمیل انتخابات رژیم صهیونیستی است.

این مقام عالی‌رتبه عربی تاکید کرد، هرگونه تصمیمی که رژیم صهیونیستی امروز و پیش از انتخابات اتخاذ کند، در افزایش سهم بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر سابق این رژیم سهیم خواهد بود و وی را به قدرت باز می‌گرداند. در این صورت اسرائیل هیچ امتیازی نخواهد داد و امور بحرانی‌تر خواهد شد و احتمال جنگ بیشتر خواهد شد.

این منابع فاش کردند، پاسخ حزب‌الله قاطعانه بود. انتخابات رژیم صهیونیستی برای این حزب اهمیتی ندارد و هویت نخست‌وزیر بعدی هیچ تغییری در هشدار حزب‌الله ایجاد نمی‌کند.

به گفته منابع، مهلت اعلامی حزب‌الله در خصوص پرونده ترسیم مرزهای دریایی همچنان باقی و ثابت است. در نتیجه، حزب‌الله مصمم است که تهدیدات خود را بیش از هر زمان دیگری اجرایی کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۶ ۱۵:۳۷

مسئله ترسیم مرزی میان اسرائیل ولبنان مسئله مزخرفی است اساسا کشوری بنام اسراّئیل وجود ندارد نا مرزی هم واشته باشد همه مرز های دریائی مربوط به مسلمانان است هر کشتی خارجی جهت تردد در دریا باید از مسلمانان اجازه بگیرد لبنان سوریه مصر لیبی ودریا های اطراف ملکیت مسلمانان می باشد

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۶ ۲۱:۱۴

احسنت

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۶ ۲۲:۴۴

دنیا خیلی وقت دست غیر مسلمانان است برادر مسلمان من

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۷ ۰۰:۰۷

حتما

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۶ ۲۱:۲۵

تعیین مرز با اسرائیل یعنی به رسمیت شناختن آن..کشوری ورژیمی بنام اسرائیل جعلی بوده وحق داشتن هیچ سرزمینی را ندارد.تمام سرزمین های اشغالی متعلق به مسلمانان است .واین غده سرطانی باید از کره زمین محوشود.

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۶ ۲۱:۴۵

فرصت دادند حماقت است کاری که بدون جنگ می‌شود انجام داد چرا به جنگ کشیده شود صهیونیست ها هیچ وقت به عهد وپیمان پایبند نبودن ونیست حتی عهد با خدا رو زیر پا گذاشتن و شکستن طینت زاتی شون این است پس امروز بهتر است از فردا واگر چنانچه قرار بر فردای گذاشتید باید هزار بار خودتونو قوی تر از امروز کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۶ ۲۲:۵۹

صهیونیست ها جز زبان زور چیز دیگری نمی فهمند زنده باد مقاومت زنده باد حزب‌الله

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۷ ۱۰:۵۴

😂😂😂مثل جولان

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۸ ۰۲:۵۶

فعلا عقب نشینی کرده اینا همین صهیونیست‌ها سیاستشون مثل انگلیسی‌ها است وای نیستن باز به وقتش یه درگیری درست میکنن

avatar
۱۴۰۱-۰۵-۱۸ ۰۹:۲۹

گور پدر اسراییل.اما بالاخره قوم بنی اسراییل وجود داشته یا نهٕ؟آیا اونا هم حق زندگی دارن یا نهٕ؟حالا تکلیف این بچه های که تو اسراییل دنیا آمدن چیه؟اصلن چرا ما کاسه داغ تر از آشیم.