• شنبه / ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1401051511529

کرونا در فارس ۴ قربانی گرفت

کرونا در فارس ۴ قربانی گرفت

ایسنا/فارس طبق آخرین اطلاعات آماری پیرامون وضعیت شیوع کرونا در استان فارس، طی ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به این بیماری در این استان فوت کردند.

براساس آخرین گزارش آماری وضعیت شیوع کرونا در فارس، از ابتدای شیوع این بیماری تا صبح شنبه ۱۵ مرداد، دو میلیون و ۱۹۵ هزار و ۸۴۱ تست تشخیصی تهیه و منجر به شناسایی ۶۴۵ هزار و ۱۱۴ بیمار مثبت شده است.

این گزارش حاکیست، با بستری ۷۵ بیمار جدید طی ۲۴ ساعت گذشته، هم اکنون ۴۶۴ بیمار مثبت و مشکوک دارای علایم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

برپایه این گزارش آماری، از کل بیماران بستری در مراکز درمانی استان فارس، ۷۴ بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، بستری هستند و مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

گزارش آماری وضعیت شیوع کرونا در فارس حاکیست که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر براثر ابتلا به کرونا در این استان فوت کردند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید۱۹ از ابتدای شیوع بیماری تاکنون، به هشت هزار و ۶۰ نفر رسیده است.

همچنین از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون ۶۳۲ هزار و ۹۷۸ هم استانی مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته که از بیمارستان‌ها ترخیص شده و یا از ایزوله خانگی خارج شده‌اند.

این اطلاعات نشان می‌دهد که مجموع تعداد دُز تزریق شده واکسن کرونا در شهرستان‌های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با احتساب چهار دُز، به هشت میلیون و ۲۰۴ هزار و ۶۳ دُز رسیده است.

برپایه همین گزارش، از کل واکسن‌های کرونای تزریق شده، سه میلیون و ۴۲۶ هزار و ۵۴۱ دُز نوبت اول، سه میلیون و ۱۳۳ هزار و ۳۴۲ دُز نوبت دوم، یک میلیون و ۵۵۹ هزار و ۵۵۸ دُز نوبت سوم و ۸۴ هزار و ۶۲۲ دُز یادآور واکسن بوده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha