• یکشنبه / ۹ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1401050907063
  • خبرنگار : 50491

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معارفه شد

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معارفه شد

ایسنا/گلستان «حمید سلامتی» طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان معرفی شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان صبح امروز(یکشنبه 9 مرداد) با حضور معاون امور جنگل‌های سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد، در این مراسم از زحمات «عبدالرحیم لطفی»، مدیرکل سابق منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان تجلیل به عمل آمد و «حمید سلامتی» به عنوان مدیرکل جدید منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان معرفی شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان در این مراسم با تأکید بر رعایت سلامت و امانت در دوران مسئولیت، اظهار کرد: در مراسم معارفه تعهد می‌کنم که با پاکدستی و مسئولیت پذیری و رعایت موازین قانونی در مسیر اعتلای منابع طبیعی عمل کنم.

«حمید سلامتی» با اشاره به اینکه خدامحوری، پیشه کردن تقوا و ولایتمداری از جمله موضوعاتی است که همه باید نسبت به آن اهتمام داشته باشیم، بیان کرد: باید از همه ظرفیت ها در فعالیت‌های منابع طبیعی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ما حفظ، احیاء و صیانت از پوشش گیاهی است، تأکید کرد: مقام معظم رهبری سال جاری را به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری کرده که باید با همکاری وزارت جهاد کشاورزی و منابع طبیعی در راستای تحقق شعار سال گام برداریم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان بر لزوم مدیریت حریق و ایجاد پایگاه‌های اطفای حریق تاکید کرد و گفت: موضوع استفاده از مردم در حفاظت از منابع طبیعی نباید تنها منحصر به شعار باشد و باید در عمل نسبت به تحقق این مهم اقدام کنیم.

سلامتی با اشاره به اینکه سازمان جنگل‌ها باید توجه ویژه به منابع طبیعی داشته باشد، خاطرنشان کرد: نیروهای منابع طبیعی از دل مایه می‌گذارند و کسی که در این حوزه مسئولیت می گیرد باید خود را وقف خانواده کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha