• پنجشنبه / ۶ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۰:۵۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1401050604661
  • خبرنگار : 50452

معاینه چشم پیرزن روستایی توسط وزیر بهداشت

معاینه چشم پیرزن روستایی توسط وزیر بهداشت

ایسنا/همدان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به استان همدان در دیدار مردم با اقشار مردم چشم‌های یک پیرزن روستایی را معاینه کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وبدا در همدان، دکتر بهرام عین اللهی در جریان سفر ریاست جمهوری به استان همدان در روز پنچشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ با هدف بررسی شرایط حوزه سلامت و تقویت عملکرد حوزه بهداشت و درمان در خدمت رسانی به مردم و برنامه‌ریزی بهتر در جهت اقدامات آتی این حوزه به استان همدان سفر کرد.

ملاقات مردمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان قروه درگزین

 عین اللهی در جریان سفر هیئت دولت به استان همدان با نمایندگان اقشار مختلف مردم در شهرستان درگزین دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه نمایندگان هریک از اقشار مردمی به بیان مهمترین مسائل، چالش‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند و وزیر بهداشت ضمن پاسخگویی به سوالات و ابهامات نسبت به برخی از موارد مورد درخواست مثل احداث مرکز درمانی در شهرستان قول پیگیری و مساعدت داد.

همچنین وزیر بهداشت در حاشیه این دیدار، چشم پیرزن روستایی را نیز مورد معاینه قرار داد، در این دیدار مردمی، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی همدان وزیر بهداشت را همراهی می کردند و شنونده مهمترین مسائل و دغدغه‌های مردمی بودند.

دکتر عبادی معاون پرستاری وزیر بهداشت و نماینده تام الاختیار وی در این سفر، از روز گذشته در میز ارتباطات مردمی دانشگاه علوم پزشکی همدان مستقر و پاسخگوی مراجعات مردمی بوده است.
وی همچنین پیش از حضور وزیر بهداشت در استان همدان، ظرفیت‌ها و پتانسیل این استان را در حوزه سلامت مورد بررسی قرار داد، پاسخگویی و ارائه خدمت به مردم در میز ارتباطات مردمی دولت امروز ۶ مرداد ۱۴۰۱ نیز تا ساعت ۱۸ در ساختمان اصلی ستاد دانشگاه ادامه دارد.

 بازدید وزیر بهداشت از مرکز جامع سلامت روستای درجزین

وزیر بهداشت با حضور در شهرستان قروه درگزین از مرکز جامع سلامت روستایی درجزین و پروژه در حال احداث ساختمان جدید این مرکز بازدید کرد.

عین‌اللهی ضمن بررسی شرایط خدمت رسانی این مرکز و ارزیابی تجهیزات و دپوی دارویی، از ساختمان فعلی مجموعه نیز بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر مجذوبی رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان سایت دارویی "نماد" را به عنوان مرجع اطلاعات دارویی استان همدان به وزیر بهداشت معرفی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha