• سه‌شنبه / ۴ مرداد ۱۴۰۱ / ۱۴:۱۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1401050403153
  • خبرنگار : 71594

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

به گزارش ایسنا، سید محسن دهنوی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولین اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان به وزیر ارتباطات: ضرورت افزایش حمایت و توجه به فعالان کسب و کارهای اینترنتی در مناطق کمتر برخوردار.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به رئیس جمهور: ضرورت ساماندهی قبور شهدای دفاع مقدس و رسیدگی به تصاویر شهدا در گلزار شهدای کشور.

سیدعلی موسوی نماینده ملکان به وزیر راه: لزوم نظارت بر اجرای صحیح فرایند نرخ گذاری بلیط هواپیما.

جعفر قادری نماینده شیراز به رئیس جمهور و وزاری راه و میراث فرهنگی: ضرورت تسریع در تعیین تکلیف صدور مجوز مجتمع های بین راهی بین وزارتخانه های راه و میراث فرهنگی.

محمدحسن آصفری نماینده اراک به وزیر راه: لزوم سرعت بخشیدن به طرح های مسکن ملی و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت تمام شده و سهم آورده برای مردم در مسکن ملی.

سدمجتبی محفوظی نماینده آبادان به وزیر امور اقتصادی: ضرورت عمل به وعده های رفع مشکلات گمرک و گیت های منطقه آزاد اروند و سفر لنج های تجاری آبادان.

احمد راستینه نماینده شهرکرد به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در اجرای رتبه بندی معلمان و رفع اشکالات آیین نامه اجرایی تدوین شده.

محمدمهدی فروردین نماینده فیروزآباد به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت پول گندم کشاورزان.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در پرداخت تسهیلات مساکن روستایی توسط سازمان برنامه و بودجه کشور.

رسول فرخی نماینده لاهیجان به وزیر نیرو: لزوم تسریع در احداث پست برق مناطق حوزه انتخابیه.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به رئیس جمهور: لزوم دستور بررسی و ارسال لایحه اصلاحی جهت تصحیح حقوق و مزایای بازنشستگانی که در سال های پایانی خدمت به صورت غیر ارادی مشمول تعدیل نیرو شده و با بیمه بیکاری بازنشسته شدند، به رئیس جمهور مبنی بر لزوم واریز یارانه نقدی به حساب همه سرپرستان خانوار تا زمان راستی آزمایی صحیح و دقیق پایگاه های اطلاعاتی.

محمدرضا احمدی نماینده رشت به وزیر آموزش و پرورش: لزوم بازنگری در کنار گذاشتن نیروهای متخصص و کارشناس در وزارتخانه.

سمیه محمودی نماینده شهرضا به رئیس جمهور: لزوم تسریع در ابلاغ مصوبات شوراها به دستگاه های اجرایی.

کیومرث سرمدی واله نماینده اسدآباد به رئیس جمهور: ضرورت تسریع در پرداخت وام مسکن روستایی و نوسازی خانه های روستایی.

احمد مرادی نماینده بندرعباس به رئیس جمهور: ضرورت پرداخت پاداش و سنوات پایان خدمات کارکنان بازنشسته وزارتخانه ها.

ابراهیم عزیزی نماینده شیراز به رئیس جمهور: لزوم اجرای کامل قانون جامع معلولین.

هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر صمت: ضرورت رفع مشکلات تولید پارچه مشکی به خصوص چادر مشکی.

شهباز حسن پور بیگلری نماینده سیرجان به وزیر نیرو: ضرورت اعزام هیات به شهرستان سیرجان و بردسیر و تعیین تکلیف سد تامین آب شرب لاله زار بردسیر.

مهدی عسگری نماینده کرج به رئیس جمهور: لزوم تسریع در روند اصلاح و بروزرسانی شاخص های مناطق محروم و سهم هر استان از اعتبارات بند (ت) ماده ۳۲ قانون احکام دائمی کشور.

احسان ارکانی نماینده نیشابور به وزیر ورزش: لزوم حمایت از مدال آوران المپیک ناشنوایان برزیل، به وزرای راه و کشور مبنی بر لزوم رعایت عدالت در الحاق اراضی مناسب برای طرح های انبوه سازی مسکن به محدوده شهری به خصوص در شهرهایی نظیر نیشابور.

فرهاد بشیری نماینده پاکدشت به رئیس جمهور: لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای کاهش قیمت اقلام خوراکی پرمصرف مردم.

مهرداد ویس کرمی نماینده خرم آباد به رئیس جمهور: ضرورت پاسخگویی در خصوص علت حذف منبع پایدار ساخت سد گاشمار و شهرستان چگینی در سازمان برنامه و بودجه.

علیرضا ورناصری نماینده مسجد سلیمان به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تسریع در رفع مشکل تداخلات اراضی کشاورزی در حوزه اراضی ملی و منابع طبیعی.

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز به وزیر بهداشت: لزوم نظارت بر عملکرد بیمه های تکمیلی در پرداخت ما به التفاوت قیمت دارو و درمان، به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت توجه و نگهداری جنگل های کشور به خصوص جنگل های بلوط.

احمد مرادی نماینده بندر عباس به وزیر نیرو: ضرورت تسریع در حل مشکلات آب شرب جزیره قشم به خصوص در قسمت غربی، به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تسریع در ایجاد سدهای آبخیزداری در کشور برای مهار آب های سطحی.

مهدی شریفیان نماینده تهران به وزرای امور اقتصادی و جهاد کشاورزی: لزوم تسریع در پرداخت مابه التفاوت قیمت خرید محصولات کشاورزی از قبیل کلزا.

موسی احمدی نماینده کنگان به رئیس جمهور و وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت چاره اندیشی برای حل مشکلات شغل سخت و زیان آور صیادی، به وزیر ورزش: لزوم اهتمام جهت تکمیل سالن های ورزشی نیمه تمام شهرستان های حوزه انتخابیه.

حبیب الله دهمرده نماینده زابل به وزیر نفت: لزوم رسیدگی به کاهش سهمیه سوخت ماشین آلات سیستان.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر به وزیر صمت: لزوم رسیدگی به افزایش چند باره قیمت روغن موتور، به وزیر اطلاعات: لزوم افزایش برخورد قانونی با قاچاق گسترده سوخت.

محمد صفری نماینده رودسر به وزیر نیرو: ضرورت اهتمام شرکت آب منطقه ای گیلان در تکمیل تصفیه خانه طول لات.

علی اکبر علیزاده نماینده دامغان به وزیر اطلاعات: لزوم مبارزه جدی تر با قاچاق گسترده سوخت از مرزهای دریایی و زمینی، به وزیر بهداشت: لزوم نظارت دقیق بر زنجیره تامین شبکه تولید و توزیع اقلام دارویی و جلوگیری از کمبود و گرانی داروهای پر مصرف داخلی و وارداتی مورد نیاز بیماران.

امانقلیچ شادمهر نماینده گنبد کاووس به وزیر جهاد کشاورزی: ضرورت تسریع در پرداخت غرامت بیمه محصولات کشاورزی در بخش داشلی برون.

سارا فلاحی نماینده ایلام به وزیر بهداشت: لزوم بازنگری در قطع همکاری دانشگاه علوم پزشکی با پرستاران و نیروهای طرحی فعال در ایام کرونا.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha