• سه‌شنبه / ۲۸ تیر ۱۴۰۱ / ۰۷:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1401042818686
  • خبرنگار : 50187

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس به ایسنا خبر داد

اوایل مردادماه‌، فرصت نهایی دولت برای تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

اوایل مردادماه‌، فرصت نهایی دولت برای تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی

ایسنا/کرمان رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت مکلف است به مرّ قانون در ارتباط با افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی عمل کند و اوایل مردادماه فرصتی که هیئت تطبیق به دولت برای رفع مغایرت مصوبه با قانون داده، به اتمام می رسد.

دکتر محمدرضا پورابراهیمی در گفت و گو با ایسنا درباره موضوع افزایش حقوق بازنشستگان بیمه تامین اجتماعی اظهار کرد: براساس روال قانونی، همه ساله با تصویب هیئت امنای صندوق و تائید وزیر، مصوبه افزایش حقوق به دولت ابلاغ شده و دولت تائید می کرد و این مبنای پرداخت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در کشور بود.

وی افزود: امسال این موضوع را با تاخیر، هیئت امنا در تاریخ سوم خرداد تصویب کرد که درمصوبه آمده بود برای حداقل بگیران با یک فرمول (۵۷ درصد) و برای سایر با ۳۸ درصد افزایش حقوق محاسبه شود و این مصوبه به دولت ارسال و ۱۵ خرداد دولت تصویب کرد که برای حداقل بگیران، مصوبه هیئت امنا و برای سایر حداکثر ۱۰ درصد افزایش حقوق اتفاق بیفتد.

پورابراهیمی تصریح کرد: وقتی مصوبه دولت نهایی شد اعتراض کردیم که اساسا دولت نمی تواند خود را جایگزین سازمان تامین اجتماعی کند و ماده ۹۶ قانون در این باره گفته تصویب مربوط به صندوق تامین اجتماعی و هیئت امناست و دولت آن را تائید می کند و اساسا جایگزینی دولت با سازمان در تصویب حقوق بازنشستگان خلاف صریح قانون است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: ما نامه زدیم و درخواست کردیم موضوع در هیئت تطبیق مطرح شود و در خلال این مباحث، چند جلسه با بازنشستگان در کمیسیون اقتصادی برگزار و در جلسه جمع بندی در هیئت تطبیق که ۲۸ خردادماه تشکیل شد، اعلام کردیم و هیئت، بعد از بررسی کارشناسی به این جمع بندی رسید که مصوبه دولت مغایر قانون است و نمی تواند اجرایی شود.

وی افزود: براساس ضوابط و مقررات این مغایرت به دولت باید ابلاغ می شد و دولت براساس بازه زمانی که ۱۰ روز است، فرصت داشت پاسخ داده و موضوع مغایرت را رفع کند.

پورابراهیمی گفت: طبق گزارشی که داریم، لایحه دولت در ارتباط با مغایرت مصوبه ۱۵ خردادماه در پرداخت حقوق سایر، موضوع کمک های جبرانی حقوق و دستمزد بوده یعنی عدد و رقمی پیشنهاد کردند که برای بازنشستگان تامین اجتماعی جبران بشود اما آنچه که در قالب مصوبه هیئت امنا ۳۸ درصد را مشخص کرده، وجود ندارد، لذا مجددا این موضوع در هیئت تطبیق رد شده و برای دومین بار مغایرت با قانون ۲۰ تیرماه به هیئت دولت ارسال شده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: دولت مکف است به مرّ قانون در ارتباط با این موضوع عمل کند و اوایل مرداد فرصتی که هیئت تطبیق به دولت برای رفع مغایرت مصوبه با قانون داده، به اتمام می رسد و با توجه به اینکه بازنشستگان به شدت نیازمند این مابه التفاوت هستند، زودتر باید بحث افزایش حقوق این قشر تعیین تکلیف شود و امیدواریم دولت هر چه سریع تر این مسئله را براساس مصوبه هیئت امنای صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی تائید کند.

وی افزود: با توجه به اینکه تامین اجتماعی اساسا سازمان دولتی نیست و منابع و مصارفش متعلق به خود سازمان است و ارتباطی به بودجه و کسری بودجه دولت ندارد، امیدواریم دولت مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان را با نظر موافق طبق سنوات گذشته تائید و نهایی کند و ابلاغ آن قانونی و اجرایی شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: در صورتی که وزارت کار یا سازمان تامین اجتماعی اقدام به این کار نکند براساس ماده ۵۷۶ قانون مجازات اسلامی به عنوان ترک فعل نسبت به آن اقدامات قانونی انجام می شود و پیگیری های قانونی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در ادامه درباره بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد: مطالبات سازمان در سال های اخیر عمدتا تسویه نشده و در حال انباشته شدن است و با نرخ تورم که در سال های اخیر به وجود آمده حتی اگر دولت سود سپرده هم بدهد، شاید معادل یک دوم از ارزش آن مطالبات باقی نماند و این خسران برای تامین اجتماعی است.

وی افزود: باید زودتر طلب سازمان تامین اجتماعی تسویه شود و اگر تبدیل به دارایی، ملک و زمین شود و امکاناتی که دولت بابت بدهی بدهد، ارزش آن برای بازنشسته ها باقی می ماند. اکنون با نرخ سود سپرده بانکی اگر بخواهد تسویه کند به دلیل اینکه نرخ تورم بین ۵۰ تا ۱۰۰ درصد مازاد بر سود سپره بانکی است، بازنشستگان ضرر می کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar

سلام خدا رحمت کند پدر و نادرتان که شما تابحال سه مرتبه به این دولت لجباز گوشزد کردید ولی کو گوش شنوا

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۹:۳۸

واقعاً جناب دکترپورابراهیمی دعای خیر چند میلیون بازنشسته همراه خودت وخانواده ات که محکم پای کار بازنشسته ها ایستاده ایی آقای قالیباف که الحمداله یخ یخه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۸:۴۶

مرحبا به اقای پورحسینی که هوای بازنشستگان تامین اجتماعی رادارد ممنون ازایشان

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۸:۵۰

درود برشرفت مرد خدا

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۹:۳۴

سلام بخدا روا نیست پول خودمون رو اینجوری بهمون بدن

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۹:۳۵

آقای دکتر پور ابراهیمی با تشکر از شما امید است این کار عملی گردد تا ازاین پس در هرموردی که خلاف قانون باشد دستگاهها و یا افراد متوجه تمکین به قانون و نظارت دقیق مجلس باشند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۹:۳۶

با سلام خدا قوت

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۹:۳۷

دکتر پور ابراهیمی حرف حق را زده و از ایشان کمال تشکر را داریم. متاسفانه دولت افراد نابلد را دور خود جمع کرده و با تصمیمات غلط به حیثیت و اعتبار خود لطمه می زند و به اسم عدالت ؛ بی عدالتی و بی قانونی که منتج به انواع کارهای خلاف و ... است را دامن زده است.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۹:۴۰

درود بر شرفش

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۹:۴۰

سلام چرا شما پیگیری نمی کنید بودجه مصوب شده همسان‌سازی بازنشستگان کشوری به مبلغ نود هزار میلیارد ریال تا کنون اجرایی نشده است؟

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۹:۵۰

الان ۴ماهه به بازنشستگان هی وعده میدن قراربود ۲۳تیر ماه مشخص کنند نشد گفتند بعد ۲۵ الان هم ۲۸ پس انشالله کی مشخص میشه آیا ما باید حقمون وبا عجزو لابه بگیریم آیا این انصافه مگربه غیراز حقمون چیز دیگه ای میخوام

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۰۳

دعاکنیدوعده توخالی نباشه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۰۹:۵۲

شما را بخدا حقوق زیاد کنید با این حقوق نمیشود زندگی کرد گرانی بیداد میکند بداد ما بازنشتگان باشید از خدا بترسید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۰۰

واقعا سنگ تمام گذاشتی آقای نماینده ممنون بابت زحماتت کاش مسئولان دولت آقای مخبر و میرکاظمی و جهرمی یاد بگیرن که حق کسی نخورن

avatar

زنده باد اقای پور ابراهیمی تشکر از شما

avatar

با سلام وهیات الهی آقای پور ابراهیمی به شما باید احسنت گفت ما بیشتربازنشستگان و زمردیان دفاع مقدس به شما درود واحسنت می‌فرستیم درود بر غیرت ومردانگیتان ما کرمانشاهی های باز نشسته تامین اجتمای یاروپشتیبان قبول داریم شما را ماشالله به نطق با ارزششان خداوند پشت وپناهتان.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۰۸

درود خدا بتو باد بهخدا آقای پور ابرا هیمی تنها تویی توی ایران پیش خدا عزیزی شک نککن ای شیر پاک خوردهای درود صد درو بر تو وخااندانت باد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۱۵

چرا کسی بفکر کارمندان دولت نیست بخدا ما هم افراد همین جامعه هستیم فقط۱۰درصد به حقوق کارمندان دولت اضافه کردی خودتان‌ با ۵میلیون و۶۰۰ میتوانید تو این گرانی زندگی کنید...به داد کارمندان برسید خواهش داریم عین کارگرها حقوق کارمندان راهم۵۶درصد افزایش دهید...

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۱۸

به نطر بنده حقوق تمامی ایرانیان به صورت مساوی افزایش و پرداخت شود انوقت هم حقوق ریس جمهور و تمامی وزرا و نمایندگان مسادی باشد انوقت مشخص میشود که کی ناراحت است و کی خوشحال میشود

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۱۹

کارمندان دولت را دریابید فقط۱۰درصد اضافه کردی به حقوق تو این گرانی نمیشه با ۵میلیون و۶۰۰ زندگی کرد به دادمان برسید دولت کارمندان را نابود کرد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۱۹

خداوند نگهدارت باشه دعای خیر ما بازنشستگان که با پیگیری هایی که انجام دادی دل ما رو شاد کردی پشت وپناهت باشه

avatar

از حمایت بیدریغ آقای پور ابراهیمی و سایر کمیسیون ن هایی که مارا دراین تنگنای بیکسی همراه و پشتیبان بودند سپاس گزاریم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۲۲

پس چرا اجرا نمیشود

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۲۴

فقط در حد حرف نباشه خوبه چون به این حرفا عمل نشه فقطموجب خوش خیالی اونم موقت میشه و دردی از بازنشستگان دوا نمیشه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۲۵

سلام خسته نباشید خدا پدرومادرتون حفظ کنه وبچه هاون عاقبت بخیر دولت چه میدونه جلو نوه عروس داماد سفره خالی بودن یعنی چی کرایه خونه بی خانمانی یعنی چی تا الان شده گریه کنید بخاطر شرمندگی من بارها شرمنده میشم گریه میکنک حواس میکنم نزارید حق ما پامال ش۰

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۲۶

مرحبا پور ابراهیم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۲۸

با سلام وعرض ادب رحمت بر مادری که شیری به تو فرزندصالحداده

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۲۹

من نمی دونم هی خبر دستور رسیدگی از طرف رییس جمهور برای برسی دوباره افزایش هی خبر میدهید در حالی که تا به این لحظه توقف افزایش از طرف دولت هست.اگه واقعا میخواهید افزایش عادلانه را انجام دهید چرا این روز و ان روز میکنید.این بازی چیه که امسال بر سر ما بازنشستگان اوردید.چرا سال های قبل اینطور نشد.واقعا خسته شدیم از این بی اعطنایی.تا به این سال افزایش ما بازنشستگان به این تاریخ سال نمانده بود.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۲۹

خیر ببینی سالار

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۱۷

سلام بر پور ابراهیمی خدا قوت

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۰:۳۰

ما بازنشستگان تامین اجتماعی از جنابعالی و سایر نمایندگان و تمامی کسانی که حق ما بازنشستگان را پیگری میکنند نهایت تشکر را داریم.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۲۲

ما بازنشستگان و خانواده هایمان را روانی کردید . دیگر بس کنید و کار را یکسره کنید .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۰۶

بازنشسته سلام آزآقای دکتر محمد رضا پور ابراهیمی از تلاش برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی قدردانی کاشکی می کنم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۰۹

الله تعالی به شما جناب دکتر پور ابراهیمی خیر فراوان برساند که جهت رسیدن بازنشسته ها به حق شان تلاش می کنید و خداوند متعال این دولت مردان را هدایت کند که از قانون گریزان هستند و این قشر زحمت کشیده جامعه را درک نمی کنند همون حداکثر بگیر هم توی این شرایط فقیر است 20 الی 30 سال در صنعت کار سخت و زیان آور انجام داده و دارد با کلی مشکلات دست و پنجه نرم می کند و هیچ کس به حرفش گوش نمی دهد فقط الله می تواند به داد ما برسد و دیگر هیچ کس ....توکل ما فقط به الله است.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۱۰

درود بر شرفتان

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۱۱

دولت را به قانون برگردانید.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۱۳

خدا پدر و مادرت رو بیامرزه که بفکر بازنشستگانی .

avatar

دکتر پورابراهیمی عزیز درد و بلای خودت و خانواده ات بخورد توی سر تمام کسانی که نمی فهمند . خدا شما را حفظ کند .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۱۷

جناب آقای دکتر ابراهیمی اول خدا دوم شما دستتون درد نکنه که پیگیری حق از دست رفته این قشر زحمت کش هستین اجرکم عند الله

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۱۹

درود به شرفت آقای پور ابراهیمی، قالیباف که قطعا کاری انجام نمیده،ما بازنشستگان بعد از خدا، امیدمون به پیگیری شما نماینده های شرافتمند هستش.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۲۰

سلام آقای پورابراهیمی اگه تو دولت مانند شما به مردم خدمت میکردن ایران گلستان بود خدا پشت پناهت شما پشتیبان این کارگران زحمت کش بازنشسته هستین انشالا مقام بالاتری داشته باشین وبه مردم مظلوم کمک کنید موفق باشین

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۲۱

آقای پور ابراهیمی ما این روزها یادمان نمیره انشالا بموقعش،،جبران میشه

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۲۱

انشالله که به نتیجه برسد ما بازنشسته ها بعداز خدا امیدمان به شماست واز زحمات شما کمال تشکر را داریم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۲۵

اوایل مرداد ماه از اولش هست تا اخرش بعدش چکار می‌خواهید بکنید میشه بفرمایید بعدش چکارمیکنید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۲۷

خدمت آقای پور ابراهیمی باید گفت شاید خودصندوق کسری بودجه نداشته باشه ولی دولت که داره و تا به همه دولت ها از این صندوق قرض که نه ولی دست درازی به اموال آن کرده اند. چه تضمینی میدهید که بعد از این تاریخ اول مرداد دوباره سرپرست وزارت یا سخنگوی دولت با ژست حق به جانب جلوی خبرنگاران نگوید چون این مصوبه امضای رییس مجلس را ندارد فاقد وجاهت قانونی است.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۳۰

سلام آقای دکتر پورابراهیمی عزیز خیلی ممنونیم از شما توقع ما مردم همینه وقتی قانون هست چرا دولت خود سرپیچی میکند انتظار داریم بیشتر از این مارو شکنجه نکنند وافعا باید مجلس جلوی این قانون شکنی را بگیرد وما به حقمون برسیم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۴۰

این چه بی عدالتی در حق بازنشسته است.کسی ک همه چشمش به این حقوق است.تو این تورم بالای ۵۰ درصد هنوز تصمیم قاطع برای حقوق ها گرفتع نشده.کجا دارین مارو میبرین.۴ما تو یه تصمیم موندین

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۴۱

دست اندر کارهای حقوق بدانند این افزایش حقوق فقط برای خوراک و پوشاک نیست آنهاییکه بیماری دارند پول دارو و عمل و بیمارستانی است که کسی کمک نمیکند حقش بهش بدید تا مداوا کند. الله لا یحب قوم ظ. . . .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۵۲

سلام ودرود بر شما مرد خدا ومظلوم نواز امیدوارم نور انسانیتت همچنان درخشان والگویی برای جامعه باشد چرا که همچون دفاعی شدی برای احقاق حق قشر آسیب پذیر بازشسته.دوستت داریم آقای پور ابراهیمی عزیز🙏🙏🌹🌹

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۲:۵۴

آقای دکتر پور ابراهیمی سپاسگذارم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۰۱

سلام خداوند آقای پور ابراهیمی را حفظ کند که مدام پیگیر مطالبات باز نشسته ها ست امیدوارم که هرچه سریعترین را ختم به خیر خدا به شما آجر معنوی دهد .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۰۳

آخه چرا پنج ماهه بازنشستگان کشوری رو سر کار حداشتید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۰۵

خداوند متعال ورئوف ب جناب آقای پور ابراهیمی که درقبال ناحقی دولت قد علم فرموده و باایمان راصخ مطالبه احقاق حقوق مارا میفرمایند این خلوص نیت واخلاق حسنه ودرایت ومردم دوستی وگفتار حق شمارا بنده وتمام بازنشستگان رنج دیده مورد تحسین قرار میدهیم وازخدای منان عزت وسربلندی وطول عمر بشما عنایت فرماید .اگر زمین ازخوبان خالی شود زیر ورو میشود .درود برشما پاینده باشید جناب پورابراهیمی.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۲۰

میشه بگین معوقعه های اردیبهشت وفروردین چی شد قرار براین بود تیر ماه واریز بشه تیر تمام شد هیچ معوقعه هم واریز نشد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۲۱

تعجب این است که رییس دولت رییس قوه قضاییه هم بوده، اما قانون و افزایش حقوق را اجرا نمیکند. فراقانونی بازنشستگان را بر اساس دریافتیدسته بندی و عدالت را پلکانی میکنند!! در صورتی که دریافتی ربطی به دولت ندارد و دولت دخالت در آن را ندارد. رییس سازمان هم میگوید متوسط ۳۸ درصد افزایش داشته ایم!! اساسا افزایش بخش حداقل بگیر ربطی به بقیه ندارد چون قانون جدا دارند. متوسط هم سفسطه است چون افزایش حقوق هر بازنشسته فقط به خودش تعلق میگیرد و هیچیک تحت تاثیر دیگری نیست.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۲۱

آقای دکتر پورابراهیمی خداوند نگهدار و پشتیبان شما نماینده محترم مجلس باشد که از حقوق پایمال شده بازنشستگان تامین اجتماعی سایر سطوح دفاع می‌کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۴۴

امیدوارم همیشه سربلندوسرافراز باشی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۴۶

مرحبا بر دلاور مرد کرمان مایه افتخاری

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۲۹

خدا خبرت بده آقای دکتر. والله از تذکرات بجای شما ممنونیم. ولی کو گوش شنوا. حالا دولت توجه نمیکند مگر راهکار قانونی وجود ندارد؟ حتما وجوددارد. لطفا اقدام کنید. با تشکر🙏🙏🙏

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۳۱

با سلام دولت باید بداند که بازنشسته بار هزینه های دو پسر بیکارش را هم بعلاوه هزینه های جهازدختران و نوه و نتیجه را به دوش دارد دولت باید زودتر قانون را بپذیرد

avatar

باسلام.خدایا خودت به بازنشسته های گرامی عزت بده و پور ابراهیمی هارو وسیله ی احقاق حق این عزیزان قرار بده و دعای خیر ما رو پاداش زحمات و خدماتشون قرار بده

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۵۵

فقط ممنون

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۳:۵۹

امیدواریم که با فشارهای دولت این نماینده عزیز از مواضع قانونی خود عقب نشینی نکند برایش دعای خیر و آرزوی موفقیت داریم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۰۴

سلام بی زحمت درباره سایر بازنشستگان هم خبر تهیه کنید چون اکثر خبر هاتون مربوط به بازنشستگان تامین اجتماعی هست آیا آنها هم افزایش حقوق خواهند داشت یا خیر؟

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۱۱

دادن حق واقعا سخت است.امادعای مردم راداردو.بزرگیتان اثبات می شود

avatar

اگر که تونستید حق این بازنشستگان را اجرابی کنید معلومه که خیلی مرد هستید و یک نماینده واقعی وخدا شناس و حامی قشر ضعیف که هر ساله ضعیفو ضعیفتر می شوند خدا از باعث وبانیش نگزره

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۴۴

سلام ما از دولت چیز اضافه نمیخوام میخوام قانون رعایت شود درود بر شما آقای پور ابراهیمی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۱۲

ایشان از قوانین بیمه خبر ندارد هر که حق بیمه بیشتری پرداخت کند هنگام جبران شرکت و یا سازمان بیمه مبلغ بیشتری پرداخت می‌کند مثل ماشین هرکی حق بیمه بیشتری برای بیمه بدنه بدهد هنگام جبران شرکت بیمه وجه بیشتری پرداخت میکند و دولت نمی‌تواند برای رعایت عدالت بگوید به آنها که حق بیمه بیشتری داده اند مبلغ جبرانی کمتر بدهید که این کار عین بی عدالتی هست

avatar

دکتر پورابراهیمی عزیز - شیر مادر و نان پدر حلالت . پهلوان

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۱۴

بازنشستگان امروز جانبازان دیروز هستند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۱۸

چرا باید پولی که خودمان پس انداز کرده ایم برای برداشتش ازدولت اجازه بگیریم لطفا جواب بدهید ما هم بدانیم با تشکر

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۲۱

سلام بردکترپورابراهیمی درود برشرفت انشاالله هرکجا هستی خداوند نگهدارد باشه .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۲۲

جناب آقای پورابراهیمی دولت چرا قانون را درمورد بازنشستگان کشوری که باید 90درصد شاغلین همگروه دریافت کنند رااجرا نمیکنه؟ و فقط 10 درصد افزایش حقوق داشتند!

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۲۲

حقاشیرپاک خورده ای درود به شرفت

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۳۸

بسیار ممنون از آقای پور ابراهیمی و متاسفم برای آقای قالی باف که کاملا نشان دادند که طرف ملت نیستند و دنبال درامد و سود خودشان هستند و هیچ عکس العملی نسبت به این قشر زحمت کشیده و سرمشق جامعه نشان ندادند .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۴۰

آقای پور ابراهیمی ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس تورخدا بورس را درست کنید مردم از دست بورس بسیار بسیار شدیدا بسیار به تنگ آمده اند مردم نان شب شان را دربورس گذاشته اند الان برای زندگی چه کنند؟مردم را اندکی درک کنید مردم پول شان را می خواهند لطفا پول مردم را بهشون بدهید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۴۲

سلام چرا فکری به حال مستمری بگیران باده سال بیمه تامین اجتماعی در این گرانی نمی کنید با این قانون جدید هم حقوق آنها کمتر از هفتصد هزار تومان افزایش داشته و کمتر از دو میلیون شده چرا همان قانون شصت سال باسابقه دو سال و دادن حداقل حقوق را برای این قشر اجرا نمیکنید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۴۹

سلام آقای پورابراهیمی شمارابه آن خدایی که قبول دارید خودتان وسایر مسئولین دست اندرکارافزایش حقوق بازنشستگان قیاس کنیدبا افزایش همه چیز پارسال تاامسال وحتی روز وهفتگی افزایش قیمت ها آیا انصافه 10 درصد افزایش حقوق بدین إ لااقل همان 38 درصد با550 هزارتومان حداقلی که گفتید افزایش پیداکنه به امید تصمیم شما وخبرخوش برای ما.بااین حقوق کمی که می گیریم بخدا پیش خانواده خودخجیلیم همان هفته اول چه کنم چه کنم داریم خدایا خودت به مارحم نما...

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۵۳

سلام‌خدا‌وند‌به‌شما‌سلامتی‌بدهد‌

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۵۴

دولت بدهکار به تامین اجتماعی چه لزومی هست که نظر بدهد.بلکه باید بدهید رابپردازد حق الناس می باشد . وخدا رحمت کند پدرومادر کسانی را که برای این قشر ضعیف جامعه بازنشستگان تامین اجتماعی قدم برمیدارد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۵۵

دروودبر نماینده جوان فهیم کرمان. ریاست محترم کمیسیون اقتصادی. بابت پیگیری حقوق بازنشسته های تامین اجتمایی بخصوص سایر سطوح

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۴:۵۷

سلام‌خسته‌نباشید‌آقای‌‌پور ‌ابراهیمی خداوند‌شما‌حفظ‌کند‌‌‌منوچهر‌‌سلطانی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۰۱

مردانی مانند پور ابراهبمی کم هستند که وضع بازنشسته ها را بدانند مگر میشود با تورم ۱۰۰ درصدی وافزایش حقوق ده درصدی زندگی کرد اقای رئیسی ایا میشود به شما ده درصد بودجه مملکت را بدهند وبگویند مملکت را اداره کن بازنشستهدهای لشکری باحقوق ۷تا هشت ملون وپنج سر عائله چگونه زندگی کنند

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۰۳

درود بر شرفت و شیر مادر حلالت باشد و خدا خیرتان بدهد جناب آقای دکتر پور ابراهیمی که بعد از خدا تنها حامی ما بازنشستگان هستید و از ابتدای کار همواره طرف حرف حق ایستادید و باعث دلگرمی ما بودید .دعای خیر هزاران بازنشسته همواره بدرقه راهتان است .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۱۶

سلام ودورود برشما جناب آقای دکتر حقا که از سرزمین دلاور مردانی همچون حاج قاسمی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۰۷

سلام ،عجیبه!!در تمام دنیا دولتها به مردم میگن قانون را رعایت کنید اینجا ما باید به دولت آموزش بدهیم که قانون شکنی نکنید..

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۰۹

سلام بر بزرگ مرد مجلس جناب اقای دکتر پور ابراهیمی ودوستان همفکرتان . با این کارهای خداپسندانه که می کنی روح حاج قسم عزیز رو شاد کردی . درود بر شما

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۱۰

باسلام متشکرم از آقای پورابراهیمی عزیز خدا اجرت دهد در دنیا و آخرت

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۱۱

تعهد دولت به اجرای مر قانون در کشور اسلامی حاکی از اجرای احکام الهی است، انشاالله که رعایت اصل قانون توسط دولت موجب دلگرمی آحاد ملت به فرامین الهی شود.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۱۱

با سلام و تشکر جناب دکتر ابراهیمی ، اساس کار دخالت دولت در امور سازمان تامین اجتماعی بخصوص بازنشستگان خلاف می باشد ، در نگاه بازاری حقوق بازنشسته عینا پول سپرده شخص ا زکارکرد دوران نوجوانی تا بازنشستگی بوده که سود آنرا به بازنشسته میپردازند، لطفا فقط این موضوع را به مسئولین ورود کرده به این موضوع تفهیم کنید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۱۵

آقای پور ابراهیمی قرار بود که آقای قالیباف تا ۲۳ تیر ماه نظر کمیسیون تطبیق مجلس را که همان نظر شما است را به آقای رییسی ابلاغ نماید ولی این کار را به دلایل مصلحتی خودش انجام ندادند . البته این اولین باری نیست که آقای قالیباف بر خلاف قوانین و آئین نامه‌های مجلس اقدام می‌کنند و صد در صد آخرین بار هم نمی‌باشد.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۳۴

سلام. ممنونم ازپیگیری های مجدانه شم ازفروردین ماه تاکنون چندنفرازدوستان بازنشسته فوت شدندودیدن اجرای قانون راندیدند. لطفادست بجنبانیدحداقل تانمردیم مزه عدالت رابچشیم.... به مردادماه میرسیم.... سپاسگزارهمراهیتان هستیم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۱۷

جناب دکتر پور ابراهیمی دعای بازنشستگان پشتیبان تلاش شماست .

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۲۲

متاسفانه رییس مجلس عدم تطبیق و مصوبه غیر قانونی دولت را بیخیال شده.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۲۶

جناب اقای پور ابراهیمی خدا خیرت بده بنده اجاره نشین هستم مالک سه میلیون اجاره را افزایش داده واقعا نمیدونم دولت بجای اینکه دست ما را بگیرد مارا لگد مال میکنه بازم ممنون از اینکه تلاش میکنید

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۲۹

آقای پورابراهیمی دمت گرم هرچه زودتر رسیدگی کنید ممنونم

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۲۹

پس کی تلیف روشن میشه پس کی اضافه میکنید پس کی

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۳۲

فعلاً دولت(قوه مجریه) مجلس(قوه مقننه) تمام قد دربرابر افزایش حقوق حقه ما بازنشستگان (مالکان و وارثان و صاحبان)سازمان تامین اجتماعی ایستاده اند امیدمان اول به خداست دوم به رئیس کمیسیون اقتصادی در مجلس است ومن الله توفیق

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۳۵

سلام و عرض ادب و احترام ، خواهشان ساماندهی کارمندان قراردادی کار معین و شرکتی رو اجرا کنید این حقوق‌های کم جوابگوی ده روز از ماهه. ممنون شما.

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۸ ۱۵:۴۴

زنده باد - زنده باد

avatar
۱۴۰۱-۰۴-۲۹ ۱۸:۱۳

حقوق مستمری بگیران زیر۴تومنه چرا افزایشش نمیدید؟