• دوشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401041309169
  • منبع : نمایندگی سمنان

با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت صورت گرفت:

افتتاح دو واحد صنعتی جدید در سمنان

افتتاح دو واحد صنعتی جدید در سمنان

ایسنا/سمنان در آیینی با حضور معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران واحدهای صنعتی "روشنا آب آوش" و " در بافت سمنان" در شهرک‌ صنعتی سمنان افتتاح شد.

علی رسولیان در بازدید از شهرک صنعتی سمنان ضمن بازدید از این شهرک و افتتاح دو واحد صنعتی جدید، در جریان وضعیت صنایع مستقر در شهرک صنعتی سمنان قرار گرفت.

علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان سفر یک روزه به استان سمنان با حضور در شهرک‌ها صنعتی سمنان واحدهای صنعتی "روشنا آب آوش" و " در بافت سمنان" را افتتاح و از منطقه ویژه اقتصادی سمنان نیز بازدید کرد.

منطقه ویژه اقتصادی سمنان دارای ۱۰۱۷ هکتار مساحت است که ۲۹۰ هکتار آن فاز عملیاتی و ۱۷۸ هکتار آن زمین صنعتی است.

این منطقه ویژه اقتصادی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است و ۵ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۲۴ هکتار در آن منعقد شد.

واحد صنعتی " در بافت سمنان " که با سرمایه ‌گذاری بیش از ۲۳۹ میلیارد ریال  در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع و زیربنا ۲ هزار و ۸۰۰ مترمربع در شهرک صنعتی سمنان احداث و در تیرماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسید و ظرفیت تولید یک هزار و ۱۵۰ تن انواع پارچه و کالاهای کش‌باف و قلاب‌باف در سال را دارد و برای ۳۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

واحد صنعتی " روشنا آب آوش " که با سرمایه ‌گذاری حدود ۹۴ میلیارد ریال در زمینی به مساحت سه هزار مترمربع و زیربنا ۸۵۰ مترمربع در شهرک صنعتی سمنان احداث و در تیرماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید ۱۱ هزار و ۲۰۰ تن پلی‌آلومینیوم کلراید در سال را دارد و برای ۳۵ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

شهرک صنعتی سمنان دارای ۲۰۳۶ هکتار مساحت است که ۱۵۳۳ هکتار آن فاز عملیاتی و ۹۵۲ هکتار آن زمین صنعتی است.

این شهرک صنعتی از امکانات زیربنایی آب، برق، گاز و تلفن برخوردار است و ۹۵۲ قرارداد حق انتفاع و بهره برداری با سرمایه گذاران به مساحت ۸۹۱ هکتار در آن منعقد شد.

۴۷۹ واحد تولیدی به بهره برداری رسیده در این شهرک صنعتی نیز با سرمایه گذاری ۴۵۶۵۶ میلیارد ریال برای ۱۴۰۳۱ نفر فرصت شغلی فراهم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha