• دوشنبه / ۱۳ تیر ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۵
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401041309058
  • خبرنگار : 50225

تاکید رئیس شورا بر رفع ترافیک ناشی از مسدود شدن پل فولاد اهواز

تاکید رئیس شورا بر رفع ترافیک ناشی از مسدود شدن پل فولاد اهواز

ایسنا/خوزستان رئیس شورای شهر اهواز خواستار اصلاح هندسی بلوار ساحلی غربی و ارائه زمان‌بندی از سوی شهردار اهواز برای کاهش ترافیک ناشی از مسدود شدن پل فولاد شد.

سیاوش محمودی در شصت و سومین جلسه علنی شورای شهر اهواز که امروز (۱۳ تیرماه)  برگزار شد، با تبریک حلول ماه ذی الحجه و در پیش بودن دهه ولایت اظهار کرد: یکی از مسائل جدی و اساسی در اهواز انجام اقدامات فرهنگی در ایام و مناسبت‌ها است که همه تنها از شهرداری انتظار دارند در این زمینه اقدام کند و نهادهای دیگر ورود ضعیفی در این خصوص دارند در نتیجه آنچه مدنظر است محقق نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: انتظار می‌رود هر دستگاهی تنها به چهار دیواری خود توجه نکند و شعاعی از مجموعه اطراف خود را پوشش دهد. در این مناسبت‌ها مردم نیز باید پای کار بیایند و رنگ و بوی شهر را تغییر دهند؛ این کار در تثبیت اعتقادات و فرهنگ تشیع بسیار موثر است.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به گلایه‌مندی مردم از ایجاد ترافیک سنگین در پی بسته شدن پل فولاد گفت: این پل یک ماه تعطیل شد و کار انجام نشد و همچنان این گونه مانده است در حالی که می‌شد برنامه‌ریزی کرد تا حداقل خودروهای سبک از روی آن عبور کنند.

محمودی افزود: با وجود اینکه شهرداری اهواز مسئولیتی در این زمینه نداشت اما مسئولیت‌هایی را قبول کرد. در حال حاضر تنها اعلام کرده‌اند که کار امروز یا فردا آغاز می‌شود اما باید تقویم زمانی تکمیل بهسازی پل فولاد اعلام شود.

وی با اشاره به تاثیر اصلاح هندسی بلوار ساحلی غربی در کاهش ترافیک و مدت زمان طی مسیر، بیان کرد: انتظار جدی داریم که اصلاح هندسی بلوار ساحلی غربی حدفاصل پل پنجم تا پارک قوری انجام شود و شهردار باید زمان‌بندی این کار را اعلام کند.

محمودی گفت: در حال حاضر بار ترافیکی پل ششم به سمت تقاطع میدان دانشگاه شهید چمران آمده است بنابراین باید در افتتاح این پروژه یک روز هم از وعده داده شده، نگذرد و تخلف نشود.

وی افزود: قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به عنوان یکی از پیمانکاران ملی که همیشه خوش درخشیده باید بر اساس وعده، در شهریورماه امسال پروژه تقاطع غیر همسطح میدان دانشگاه را به بهره‌برداری برساند زیرا اگر کار به مهرماه برسد و تقاطع میدان دانشگاه به بهره‌برداری نرسیده باشد مشکلات ترافیکی جدی در اهواز ایجاد می‌شود.

رئیس شورای شهر اهواز گفت: از ابتدای این دوره در خصوص مشکلات منطقه گلدشت ورود کردیم اما امروز منطقه گلدشت و سادات فاقد سیستم فاضلاب هستند و  اکنون فاضلاب پس زده می‌شود و وارد خیابان‌ها و حتی منازل مردم می‌شود بنابراین باید فوری شهرداری و آبفا کار مشترکی تعریف کنند و این مساله حل شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha