• چهارشنبه / ۸ تیر ۱۴۰۱ / ۰۷:۵۹
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1401040805219
  • منبع : نمایندگی اردبیل

رئیس سازمان صمت اردبیل:

55 هزار واحد صنفی در استان اردبیل فعالیت می‌کند

55 هزار واحد صنفی در استان اردبیل فعالیت می‌کند

ایسنا/اردبیل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: 55 هزار واحد صنفی در استان اردبیل فعالیت می‌کنند که ایجاد فرصت اشتغال در این واحدها بیش از 110 هزار نفر است.

رامین صادقی ۸ تیر در نشست با جمعی از اصناف در اردبیل با بیان اینکه در یک سال گذشته به همت واحدهای صنفی و فعالان این حوزه زمینه اشتغال چهار هزار و 671 نفر فراهم آمده است، اظهار کرد: تلاش ما بر این است تا بهترین شرایط را همپای تولید در ایجاد اشتغال در این حوزه رقم بزنیم.


وی تصریح کرد: با ایجاد اشتغال در کنار حل مشکلات واحدهای صنفی در بخش مالیاتی و بیمه‌ای، سعی بر حمایت از فعالان این حوزه است تا بتوانند شرایط مطلوبی را در ارائه خدمات به عموم شهروندان داشته باشند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اقدامات اتاق اصناف را در ایجاد زیرساخت‌های حمایتی از فعالان این عرصه یادآور شد و گفت: تلاش‌های مؤثری را هیئت‌ رئیسه اتاق اصناف در یک سال اخیر برای حمایت و پشتیبانی از فعالان این بخش انجام داده که قطعا در بخش بیمه‌ای،‌ حل مشکلات مالیاتی و ایجاد زیرساخت‌های تبلیغی و اطلاع‌رسانی بسیار مؤثر و ارزشمند است.


صادقی افزود: ما نیز به نوبه خود از اصناف منصف استان حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم و پرداخت تسهیلات برای واحدهای صنفی و تولیدی و ایجاد اشتغال فرصت‌های جدید در این مجموعه‌ها مد نظر است که قطعا پشتیبانی‌های لازم از این فعالان انجام خواهد شد.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اصناف آخرین حلقه تولید و عرضه محصول برای مردم هستند و ارتباط و تعامل بیشتر با اقشار مختلف مردم زمینه‌ساز رضایتمندی بیشتر در این حوزه خواهد شد.


صادقی اضافه کرد: همپای واحدهای تولیدی و صنعتی، واحدهای صنفی نیز در ایجاد فرصت‌های اشتغال گام‌های جدی و عملی را برداشتند و تلاش مؤثری را انجام می‌دهیم تا این فعالان با دغدغه کمتر بتوانند بعد از سپری کردن ایام سخت کرونا فعالیت‌های مؤثر خود را انجام دهند.


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل به وضعیت نامناسب اقتصادی و شرایط تورمی اشاره کرد و ادامه داد: در این شرایط سخت باید با فعالان واحدهای صنفی مورد حمایت قرار گیرند چرا که بخش عظیمی از سرمایه آنها به دلیل تورم بالا و شرایط اقتصادی دچار تزلزل شده است.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha