• سه‌شنبه / ۷ تیر ۱۴۰۱ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401040704471
  • خبرنگار : 30077

امضای توافق نامه همکاری چندجانبه بین جهاددانشگاهی و دانشگاه سمنان

امضای توافق نامه همکاری چندجانبه بین جهاددانشگاهی و دانشگاه سمنان

ایسنا/سمنان توافق نامه همکاری مشترک میان جهاددانشگاهی استان و دانشگاه سمنان شامل مشارکت طرفین برای برگزاری دوره های آموزشی عمومی، تخصصی کوتاه مدت، و برگزاری دوره ها و کارگاه های فرهنگی و اجتماعی امضا و تبادل شد.

علی منصفی راد رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان به نقاط مشترک و اهداف مورد نظر همکاری متقابل و مندرج در توافق نامه، اشاره و بر لزوم هم افزایی در راستای استفاده بهینه از منابع و ارتقاء سطح کیفی و کمی خدمات آموزشی در حوزه فرهنگی و اجتماعی تاکید نمود.

وی افزود: این توافق نامه همکاری مشترک در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر علمی نمودن و هم افزایی در راستای استفاده بهینه از منابع و ارتقاء سطح کیفی خدمات با توسعه امور آموزشی بین طرفین منعقد می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی ویژه دانشگاهیان شامل کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی و خانواده های آنها، برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت، برگزاری دوره های آموزشی ویزه دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه سمنان، برگزاری آموزش ها و کارگاه های مشاوره شغلی و استعداد سنجی، برگزاری دوره های آموزشی عمومی و تخصصی کوتاه مدت در گروه های تخصصی مختلف و... از جمله موضوعات این تفاهم نامه است.

منصفی راد اضافه کرد:امکان استفاده دانشگاهیان دانشگاه سمنان و خانواده ها از دوره های آموزشی عمومی و تخصصی و دوره های عمومی پزشکی جهاد دانشگاهی استان از دیگر بندهای این توافق نامه عنوان شده است.

فرصت های همکاری دانشگاه سمنان و جهاددانشگاهی، شناسایی و راهکارهای لازم ارائه گردد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع دانشگاه سمنان نیزبا اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های خوب جهاددانشگاهی استان در حوزه های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی گفت: زمینه همکاری مختلف در حوزه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین دو مجموعه علمی فراهم است، امیدواریم تبادل این توافق نامه موجب هم افزایی و پیشبرد اهداف آموزشی در زمینه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی هر دو مجموعه شود.

فرزین یغمایی با اشاره به جمعیت حدود ۲۰ هزار نفری خانواده بزرگ دانشگاه سمنان اعم از دانشجو، استاد، کارمند و خانواده ها افزود: دانشگاه سمنان و جهاد دانشگاهی دارای پتانسیل ها و توانمندی های خوبی هستند که امیدواریم با تبادل این توافق نامه، فرصت های همکاری متقابل، شناسایی و راهکارهای لازم ارائه گردد.

امضای توافق نامه همکاری چندجانبه بین جهاددانشگاهی و دانشگاه سمنان

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha