• چهارشنبه / ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ / ۰۷:۱۵
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401032517380
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

/فرصتی برای مطالبه‌گری/

اتمام پروژه‌های راه و درمان مطالبه آران و بیدگل است

اتمام پروژه‌های راه و درمان مطالبه آران و بیدگل است

ایسنا/اصفهان فرماندار آران و بیدگل گفت: اتمام پروژه‌های راه و بهداشت و درمان مهم‌ترین مطالبه شهرستان آران و بیدگل در سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان است.

علی‌اکبر رضایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین مطالبات شهرستان آران و بیدگل در سفر رئیس‌جمهور به استان اصفهان، اظهار کرد: مهم‌ترین مطالبات آران و بیدگل در سفر رئیس‌جمهور تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام به ویژه در حوزه راه است. توسعه راه‌های مواصلاتی شهرستان و خروج از بن‌بست جغرافیایی از اهداف مهم مدیریت آران و بیدگل است. این مشکلات به دلیل وجود دو یا سه پروژه نیمه‌تمام در حوزه راه هنوز حل نشده که این موضوع از مطالبات چند ساله مردم شهرستان است.

وی افزود: از دیگر مطالبات مهم ارتقای وضعیت درمانی شهرستان است به طوری که با وجود داشتن دو بیمارستان نیمه‌کاره در حال حاضر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مناسبی به مردم ارائه نمی‌شود. دو پروژه نیمه‌کاره درمانی در آران و بیدگل داریم که امیدواریم با مصوباتی که در سفر رئیس‌جمهور خواهیم داشت اعتبار لازم برای تکمیل این پروژه‌های نیمه‌کاره تخصیص یابد.

فرماندار آران و بیدگل، تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در این سفر مطرح خواهیم کرد بحث مشکلات و موانع قانونی توسعه و پیشرفت شهرستان است. از جمله این موانع وجود جنگل‌های دست کاشت است که در حریم و بعضاً در محدوده شهر واقع شده که هرگونه تغییر این جنگل‌ها به منظور توسعه شهر امکان‌پذیر نیست. مشکل کمبود آب در آران و بیدگل جدی است که باید این مشکل هرچه سریع‌تر با توجه به اقلیم خشک شهرستان برطرف شود.

رضایی گفت: در حوزه درمان به دلیل اتخاذ سیاست‌های نادرست از سوی دانشگاه علوم پزشکی با مشکلات عدیده‌ای در این بخش مواجه شده‌ایم به طوری که خدمات درمانی و بهداشتی متناسب با جمعیت شهرستان آران و بیدگل توزیع نشده است. بیمارستان امام حسن(ع) با وجود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی به دلیل کمبود اعتبار نیمه‌کاره رها شده است. همچنین بیمارستان ثامن به دلیل نبود پزشک و نیروی متخصص از ارائه خدمات مناسب باز مانده است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه راه مهم‌ترین پروژه شهرستان پروژه کنار گذرِ جاده گرمسار و جاده ابوزیدآباد است که به دلیل نبود اعتبار لازم نیمه‌کاره هستند به طوری که این جاده به جاده مرگ تبدیل شده است. ۱۰ کیلومتر جاده ابوزیدآباد دو بانده شده، اما ۲۰ کیلومتر آن باقی مانده است.

فرماندار آران و بیدگل، افزود: توقع داریم در سفر رئیس‌جمهور اولویت با پروژه‌های نیمه‌تمام بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی باشد که امیدواریم با اتخاذ سیاست‌های مناسب موارد و مشکلات ذکر شده مرتفع شوند. همچنین مصوبات سفر استانی استاندار بسیاری از مشکلات شهرستان را رفع کرد.

رضایی گفت: هنوز به طور رسمی ابلاغ نشده که کدام یک از وزرا به شهرستان آران و بیدگل سفر می‌کنند، اما به احتمال قوی ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی به این شهرستان سفر می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha