دکتر فریبرز راشدی در گفت وگو با ایسنا- ادامه داد: اگر در مدت باقی مانده تا اربعین چالشها، مشکلات و نارساییها شناسای و به خوبی رفع شوند و در جلب مشارکت بین بخشی موفق شویم، خدماتدهی به زائران قطعاً ارتقاء مناسبی خواهد یافت و موجب رضایتمندی آنان میگردد.
وی در ادامه گفت: در تدوین برنامه عملیاتی تقسیم وظایف بر مبنای ساختار NRF (چارچوب ملی پاسخ به حوادث و بلایا) پیش بینی شده است و امید است با وحدت فرماندهی و مدیریت واحد و با استفاده از درس آموخته های قبلی خدمات مطلوب و در شان زائرین ارائه کنیم
وی افزود: در برنامه عملیاتی کمیته بهداشت و درمان دانشگاه، مصوبات ستاد ملی اربعین در نظر گرفته شده است و اقداماتی همچون صدور ابلاغ جهت اعضای کمیته بهداشت و درمان اربعین و تشکیل اولین جلسه کمیته در دستور کار فوری این مدیریت قرار دارد.
انتهای پیام
نظرات