• شنبه / ۷ خرداد ۱۴۰۱ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401030704760
  • منبع : نمایندگی سمنان

فعال‌سازی ۳۵ واحد راکد استان سمنان در دولت سیزدهم

فعال‌سازی ۳۵ واحد راکد استان سمنان در دولت سیزدهم

ایسنا/سمنان استاندار سمنان از فعال‌سازی و راه اندازی ۳۵ واحد راکد این استان از ابتدای آغاز به کار دولت تاکنون خبر داد.

سید محمدرضا هاشمی در سفر به بخش بسطام در شهرستان شاهرود به اجرای طرح اصلاح نظام یارانه‌ها پرداخت و اظهار کرد: در راستای اقدام شجاعانه و صادقانه رئیس جمهور و با هدف اقناع افکار عمومی و آگاهی بخشی به مردم ، اقدامات تبیینی در راستای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها بصورت شبانه روزی در استان سمنان به انجام رسید.

وی با اشاره به اقدام شجاعانه و صادقانه دکتر سید ابراهیم رئیسی ، ریاست جمهور در راستای مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها اظهار کرد: این اقدام رئیس جمهور در سال آغازین فعالیت دولت و با شهامت هر چه تمام‌تر به انجام رسید و بی شک آثار و برکات اجرای این طرح در آینده‌ی اقتصادی و توسعه ی همه جانبه کشور بیش از پیش آشکار خواهد شد .

استاندار سمنان در ادامه با قدر شناسی از ائمه جمعه ، اصناف و بازاریان استان و همچنین با تشکراز اقشار مختلف مردم فهیم و شریف استان در همراهی با مسئولان به‌منظور اجرای این طرح فراگیر گفت : در طی دو هفته گذشته و اززمان آغاز این برنامه با هدف اقناع افکار عمومی در استان سمنان ، اقدامات اقناعی . تبیینی ، نظارتی ، پشتیبانی و تامینی بصورت شبانه روزی و با حضور متخصصان ، کارشناسان و صاحب نظران در سطح استان به انجام رسیده وبا اقدامات موثر و به موقع انجام شده خوشبختانه این استان با هیچ مشکل خاص و کمبود کالاهای اساسی مواجه نگردیده و در حال حاضر نیز اقلام و کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به‌صورت وفور در مراکز خرید و فروشگاههای زنجیره ای و بزرگ استان موجود است.

هاشمی اضافه کرد: در همین راستا و به منظور مدیریت مطلوب امور، جلسات کارگروه تنظیم بازار و دیگر جلسات کارشناسی و تخصصی با هدف نظارت بر روند اجرا و تبیین جامع و اثر بخش حاصل از اجرای این برنامه اقتصادی بزرگ دولت به‌صورت مستمر و منظم در سطح استان و فرمانداری های تابعه استان تاکنون انجام پذیرفته و در ادامه نیز تلاش خواهد شد تا ضمن بهره گیری از نظر متخصصان وکارشناسان و با همکاری اقشار مختلف و موثران ، زمینه ی اجرای کامل این اقدام در سطح استان به نحو شایسته ادامه یابد.

استاندار سمنان با بیان اینکه بالاترین سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم است ادامه داد: نشان مومن امانت داری و صداقت است؛ مسولیت‌ها امانت در دستان ماست و مکلف هستیم صادقانه برای مردم خدمت کنیم.

وی به برخی خدمات دولت در استان پرداخت و گفت: راه اندازی ۳۵ واحد راکد، پرداخت ۱۴.۴ درصدی تسهیلات رونق تولید کل کشور در استان سمنان، برپایی سفرهای شهرستانی و سایر موارد در سایه سار وحدت به انجام رسیده است.

هاشمی تصریح کرد: باید به گونه ای در مسولیت ها خدمت کنیم تا رضایتمندی مردم را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha