• سه‌شنبه / ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۴:۵۶
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 1401022013129
  • خبرنگار : 50022

اداره عملیات ویژه پلیس البرز سارق خطرناک را دستگیر کرد

اداره عملیات ویژه پلیس البرز سارق خطرناک را دستگیر کرد

ایسنا/البرز با تلاش کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان البرز، اعضای باند سارقان به عنف منزل با اعتراف به ۱۸ فقره سرقت در سطح استان البرز شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف منزل در سطح شهرستان کرج و ایجاد احساس نا امنی در بین شهروندان، بررسی موضوع در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های اولیه حاکی از این بود که سرنشینان دو دستگاه خودرو سواری با ورود به منزل شهروندان و با تهدید سلاح سرد، صاحبخانه را وادار به در اختیار گذاشتن طلاجات و وجوه نقد منزل خود کرده و با بستن دست و پای آنها و انتقال آنها به داخل اتاق، بلافاصله متواری می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز بیان کرد: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و به کارگیری فنون و روش های پلیسی موفق به شناسایی سه نفر از اعضای این باند سرقت شده و با یافتن مخفیگاه آنها در شهرستان شهریار، در چند عملیات غافلگیرانه همه آنها را دستگیر و به پلیس آگاهیاستان البرز منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۸ فقره سرقت منزل در سطح استان البرز گفت: در ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص شد که متهمان دستگیر شده با سرکردگی یکی دیگر از سارقان سابقه دار و خطرناک استان، در ماه‌های اخیر در حین انجام سرقت در شهرستان ساوجبلاغ با مأموران انتظامی درگیری مسلحانه داشته و متواری شده بودند که با اقدامات پلیسی صورت گرفته از سوی اداره عملیات ویژه، سر کرده باند سارقان نیز در یکی از روستاهای شهر هشتگرد شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شد.

سرهنگ نادر بیگی با اشاره به دستگیری چهار مالخر اموال مسروقه در خصوص این باند، یادآور شد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیری اقلام مسروقه از جمله چند تخت فرش های ابریشمی گران قیمت و شمش مس قیمتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به شناسایی همه مال باختگان این پرونده، خاطر نشان ساخت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۱-۱۲-۲۶ ۲۳:۰۲

سلام به امید روزی که در کل کشور امنیت کامل برقرار بشود 16 اسفند ماه تو روز روشن ساعت 11 الی 12/5  ماشین بنده از جلوی دانشگاه آزاد گوهردشت به سرقت رفته  بخدا چندین سال کار شبانه روزی من بود با هزار بدبختی خریده بودم شما را بخدا اگر کسی می تونه کاری کنه کمکم کنید 🙏 پژو پارس سفید پلاک 61س146 ایران 68 نمی دونم از مسئولین  تو این جمع حضور دارن یا نه ولی امیدوارم که این پیام بنده به دستشون برسه تا شاید کمکی بکنن  دل بنده و خانواده ام را تو این شب عیدی شاد کنن ..به این شب عزیز برای خرید این ماشین شب و روز کار گردم عرق ریختم لطفا لطفا کمکم کنید 🙏

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۳ ۲۲:۴۴

سلام دوستان متاسفانه یک روش جدید باب شده و اون اینکه لوازم ماشین رو عوض می کنند خراب با سالم فابریکی و چون صاحب ماشین خبر نداره پس نمی تونه شکایت کنه فکر می کنه ماشینش قطعه اش خراب شده مگه اینکه عکس داشته باشه از لوازم ماشین علامت دارش کنه اگه فکر میکنید دروغه می تونم ثابت کنم

avatar
۱۴۰۲-۰۲-۱۵ ۱۷:۲۵

سلام خسته نباشید کسانی که وسایل ماشین اونا عوض شده جنس خراب رو به جای فابریک گذاشته اند برای شکایت به کجا مراجعه کنند دادگاه یا ادا ه آگاهی