• شنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۰۸:۴۰
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401021709869
  • منبع : نمایندگی سمنان

زنگ "سپاس معلم" در شاهرود و سمنان/ ریل گذاری کشور در دست معلمان است

 زنگ "سپاس معلم" در شاهرود و سمنان/ ریل گذاری کشور در دست معلمان است

ایسنا/سمنان آئین زنگ سپاس معلم با حضور حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان ، مهندس هاشمی ، استاندار سمنان ، دکتر خانی ، نماینده مردم شهرستانهای شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی ،حجت الاسلام والمسلمین امینی ، امام جمعه شاهرود و دکتر جلالی ، معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه شاهرود در دبیرستان دوره اول فرزانگان شاهرود برگزار شد.

حجت الاسلام مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در این آیین که هم‌اکنون در حال برگزاری‌ست اظهار کرد: هیچ مقام و منزلت و جایگاهی در کشور از لحاظ معنوی و مرتبه به جایگاه معلم نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه اولین معلم خداست و حضرت آدم (ع) معلم فرشتگان است ادامه داد: شغل انبیا تعلیم و تعلّم است و افتخار معلمان آن است که ادامه این رسالت را بر عهده دارند.‌

نماینده ولی فقیه در استان سمنان از دانش آموزان به عنوان امید و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی نام برد و افزود:حضور موفق دانش آموزان در المپیادها و مسابقات مختلف بک افتخار بزرگ برای استان سمنان است.

علی‌اصغر خانی نماینده مردم‌ شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین اظهار کرد: آموزش و پرورش یک خانواده بزرگ در کشور محسوب می شود و لذا معلمان نباید دغدغه ای جز تدریس و آموزش داشته باشند.

وی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این عقیده اند که ریل گذاری صحیح و آینده کشور در دست معلمان است و در واقع معلمان ، موتور محرکه کشور است.

وی با اشاره به تلاش های خود در حوزه تجهیز و تکمیل و نوسازی مدارس افزود: از سوی سازمان نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس کشورمبلغ سه میلیارد تومان بابت آسفالت صحن مدارس شهرستان های شاهرودو میامی اختصاص خواهد یافت.
به گزارش ایسنا همچنین آیین مشابهی تحت عنوان آیین زنگ سپاس معلم با حضور ریواده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، گلرو نماینده مردم شریف شهرستان های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی ، حسن اقوامی پناه سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان در دبیرستان دوره اول فرزانگان مرکز استان نیز برگزار شد.

آئین زنگ سپاس معلم در شاهرود و سمنان/ ریل گذاری کشور در دست معلمان است

آئین زنگ سپاس معلم در شاهرود و سمنان/ ریل گذاری کشور در دست معلمان است
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha