• پنجشنبه / ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1401020805085
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

تامین نیروی کار در اردستان دغدغه کارآفرینان است

تامین نیروی کار در اردستان دغدغه کارآفرینان است

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: تامین نیروی کار در اردستان به یک دغدغه مهم برای تولیدکنندگان و کارآفرینان فراهم شده است.

حمیدرضا تأملی، امروز(پنجشنبه، ۸ اردیبهشت) در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی در جمع کارگران کارخانه کاوه فولاد آریا اردستان، اظهار کرد: امروز در سطح شهرستان اردستان کارگر و تامین نیروی کار به یک دغدغه مهم برای تولیدکنندگان و کارآفرینان فراهم شده و خوشحالیم فضایی فراهم شده که نیروی کار در این شهرستان می‌تواند حق انتخاب داشته باشد و می‌تواند با تمایلات شخصی شغل خود را انتخاب کند.

وی با بیان اینکه البته تا وضعیت ایده‌آل کار و کارگری فاصله زیادی داریم، افزود: همچنان بایستی در بُعد بیرون از محیط کار موضوع ارتقا آموزش و مهارت‌ها را مورد توجه قرار دهیم و در محیط کار از کارفرمایان بخواهیم برای مناسب‌سازی محیط‌های کاری، فعالیت سالم پرسنل و رفع دغدغه و نگرانی آنها تلاش کند.

به گزارش ایسنا، فرماندار اردستان با تاکید بر اینکه کارگران زحمتکش امروزه در خط مقدم تولید قرار دارند که باید در جهات مختلف زمینه آرامش روحی و روانی آنها را فراهم کرد، گفت: هفته کارگر فرصت مناسبی است برای تجلیل از جایگاه موثر این عنصر ارزشمند در محیط کسب و کار که امیدواریم واحدهای صنعتی شهرستان اردستان برای تجلیل از کارگران زحمتکش اقدام کنند.

تاملی خاطرنشان کرد: کارفرمایان با درک هر چه بیشتر موقعیت ممتاز کارگر در محیط تولید برای ارتقای رضایتمندی و رفع مشکلات قشر زحمتکش کارگری تلاش کنند.

وی گفت: با توجه به تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در بخش اشتغال و آغاز عملیات اجرایی ساخت چندین واحد صنعتی و تولیدی در این شهرستان، آمار بیمه‌شدگان اصلی تامین اجتماعی نیز افزایش هشت درصدی نسبت به مدت مشابه سال‌ ۱۳۹۹ را شاهد هستیم.

فرماندار اردستان با بیان اینکه هم‌اکنون حدود ۶۵ واحد صنعتی فعال و نیمه فعال در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند، افزود: بیش از ۱۶۰۰ کارگر در بخش صنعتی شهرستان مشغول کار هستند. همچنین حدود ۱۰ واحد صنعتی در شهرستان بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که نیمی از آنها تا پایان سال جاری به بهره برداری کامل می‌رسد.

تاملی گفت: باید بپذیریم که امروز در یک مقطع تاریخی از سیر تحولات شهرستان اردستان قرار داریم و از اقتصاد وابسته به حوزه کشاورزی به سمت صنعتی شدن حرکت می‌کنیم و مطمئنا بدون شک در پنج سال آینده شهرستان اردستان یک قطب صنعتی و معدنی در استان اصفهان خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha