• سه‌شنبه / ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۰:۰۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1401013018021
  • خبرنگار : 71588

شهادت جوان فلسطینی و ادامه درگیری‌ها در کرانه باختری

شهادت جوان فلسطینی و ادامه درگیری‌ها در کرانه باختری

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، دوشنبه شب یک شهروند زن فلسطینی که هفته گذشته به ضرب گلوله نیروهای رژیم اشغالگر زخمی شده بود، از شدت جراحت به شهادت رسید.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت عربی ۲۱، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد، نام این شهید جوان فلسطینی "حنان محمود خضور" است که ۱۸ سال سن داشت.

وی هفته گذشته در پی اصابت گلوله توسط نیروهای رژیم اشغالگر به بیمارستان تخصصی "ابن سینا" واقع در شهرک "فقوعه" منتقل شد و عصر دوشنبه بخاطر شدت جراحت به شهادت رسید.

همزمان درگیری‌هایی میان شهروندان فلسطینی و نیروهای رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رخ داد.

در نابلس، درگیری‌هایی در ایست بازرسی "بیت فوریک" در بحبوحه استقرار گسترده نیروهای رژیم اشغالگر رخ داد و آنها به سمت جوانان فلسطنی بمب‌های گاز سمی شلیک کردند.

در بیت لحم، در نتیجه پرتاب سنگ به سمت خودروی متعلق به اشغالگران در نزدیکی شهرک "تقوع" واقع در جنوب شرق "بیت لحم" یک شهرک نشین اسرائیلی زخمی شد.

درگیری‌هایی در منطقه "خربة الدیر" واقع در شهرک "تقوع" در جنوب شرق بیت لحم رخ داد و نیروهای رژیم اشغالگر به سمت فلسطینیان بمب‌های گازی و صوتی پرتاب کردند اما این امر تلفات جانی به دنبال نداشت.

نیروهای رژیم اشغالگر، صاحبان مغازه‌های تجاری در منطقه "خربة الدیر" را مجبور کردند تا مغازه‌های خود را ببندند و این تعطیلی تا امروز (سه شنبه) ادامه خواهد داشت.

در "اریحا" نیز درگیری‌های خشونت‌باری در ورودی اردوگاه "العروب" در شمال "الخلیل" رخ داد.

یک جوان فلسطینی نیز در جریان درگیری‌ها در نزدیکی روستای "بیت عینون" واقع در شمال شرق الخلیل به ضرب گلوله اشغالگران زخمی شد و ده‌ها تن از شهروندان فلسطینی نیز در نتیجه استنشاق گاز اشک‌آور در "بیت عینون" و اردوگاه "العروب" دچار حالت خفگی شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha