به گزارش ایسنا به نقل از شرکت ویرا سگال، هوش مصنوعی در دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت اختصاصی و بسیاری دیگر از عرضه های اقتصادی حضور بسیار موفقی داشته و خواهد داشت. شاید برای شما این سوال پیش بیاید که چگونه می توان در دیجیتال مارکتینگ از هوش مصنوعی استفاده کرد. برای اینکه بهتر بتوانید این موضوع را درک کنید باید ابتدا بدانید که هوش مصنوعی شاخه ای گسترده از علوم کامپیوتر است که با ساخت ماشین های هوشمندی که قادر به انجام وظایفی هستند که معمولاً به هوش انسانی نیاز دارند، مربوط می شود. بنابراین به صورت تئوری هر کاری که انسان بتواند انجام دهد را هوش مصنوعی نیز می تواند انجام دهد.
هوش مصنوعی در کدام قسمت های دیجیتال مارکتینگ استفاده می شود؟
هوش مصنوعی در حال حاضر چهره بازاریابی ای را که می شناسیم تغییر داده. فناوری هوش مصنوعی میتواند به بهینهسازی و سرعت بخشیدن به بسیاری از وظایف بازاریابی، بهبود تجربیات مشتری و تراکنش ها کمک کند. اگر درگیر بازاریابی سازمانی هستید، احتمال زیادی وجود دارد که در حال حاضر از نوعی راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی استفاده کنید. اما بسیاری از افراد هنوز تفاوت استفاده از هوش مصنوعی و استفاده از نرم افزار های غیر هوشمند را نمی دانند. اگر شما هم هنوز به بازار دیجیتال ورود نکرده اید زیاد نگران نباشید چون شما تنها نیستید. اما پیشنهاد ما و اکثر متخصصین در زمینه مارکتینگ این است که باید هر چه سریع تر جایگاه خودتان را در دنیای مجازی ثابت کنید. برای این کار می توانید از شرکت هایی کمک بگیرید که هم در زمینه طراحی سایت تخصص دارند و هم می توانند از برنامه های هوش مصنوعی بهره بگیرند.
در طراحی سایت اختصاصی هوش صمنوعی چه کمکی می تواند بکند؟
هوش مصنوعی میتواند تجربه مشتری را با تجزیه و تحلیل نمایههای آنها شخصیسازی کند.
هوش مصنوعی تولید انواع و فرمتهای خاصی از محتوا را سرعت می بخشد.
نرم افزار مجهز به هوش مصنوعی می تواند تصمیم بگیرد که چه محتوایی ایجاد کند و چه زمانی آن را توزیع کند.
هوش مصنوعی می تواند مقادیر زیادی از داده ها را پردازش کند و بر اساس الگوهایی که از آن بیرون می آید، پیش بینی های دقیقی انجام دهد.
هوش مصنوعی میتواند رفتار مشتری را پیشبینی کند و با ارزش ترین سرنخ ها را شناسایی و پرورش دهد.
به طور کلی بازاریابی هوش مصنوعی از فناوریهای هوش مصنوعی برای تصمیمگیری خودکار براساس جمعآوری دادهها، تجزیه و تحلیل دادهها و مشاهدات بیشتر از مخاطبان یا روندهای اقتصادی استفاده میکند که ممکن است بر تلاشهای بازاریابی تأثیر بگذارد. هوش مصنوعی اغلب در تلاشهای بازاریابی استفاده میشود که سرعت آن ضروری است.
بسیاری از شرکت ها به سرعت راه حل های فناوری هوشمند را برای تشویق کارایی عملیاتی و در عین حال بهبود تجربه مشتری اتخاذ می کنند. از طریق این پلتفرمها، بازاریابان میتوانند درک دقیقتر و جامعتری از مخاطبان هدف خود به دست آورند. اطلاعات جمعآوریشده از طریق این فرآیند میتواند برای افزایش نرخ تبدیل استفاده شود و در عین حال بار کاری تیمهای بازاریابی را کاهش دهد. برای مثال هنگامی که شما طراحی سایت شرکتی و یا فروشگاهی داشته باشید برای اینکه بهتر بتوانید با مخاطبین و مشتریان خود در ارتباط باشید و از آنها سود ببرید می توانید از شرکت های مارکتینگ و هوش مصنوعی کمک بگیرید. البته اگر این شرکتها به هر دو حوزه مسلط باشند بسیار بهتر می باشد.
هوش مصنوعی در طراحی سایت شرکتی چگونه می تواند نقش داشته باشد؟
برای همه انواع وب سایت هوش مصنوعی می تواند کارآمد و مفید باشد اما اگر بخواهیم یکی از جالب ترین دستاوردهای آن را نان ببریم باید به تولید محتوا اشاره کنیم. علاوه بر این بازاریابان می توانند از راه حل های هوش مصنوعی برای خودکارسازی تبلیغات پرداخت به ازای کلیک (PPC)، تبلیغات نمایشی، نرخ تبدیل، بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) تحقیق کلمات کلیدی، سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی (SMM) و تجزیه و تحلیل وب سایت استفاده کنند.
اگر طراحی سایت با امکانات هوشمند بخواهیم باید با چه شرکتی تماس بگیریم؟
همانطور که قبلاً هم گفیتیم بهترین شرکت ها آن دست از شرکت هایی هستند که در هر دو زمینه فعالیت دارند و تجربه کافی برای انجام پروژه ها را دارا می باشند.
شرکتی را که می خواهیم به شما معرفی کنیم شرکت ویرا سگال کارو است. این شرکت که زمینه اصلی فعالیت آن هوش مصنوعی می باشد دارای دپارتمان دیجیتال مارکتینگ است. اگر به دنبال طراحی سایت شرکتی و یا فروشگاهی هستید و یا می خواهید تا طراحی سایت اختصاصی داشته باشید ما به شما پیشنهاد می دهیم که با این شرکت همکاری کنید.
این شرکت دارای نماد اعتماد الکترونیکی، مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی شهر تهران، سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، عضویت اتحادیه کسب و کار های مجازی و بسیاری از مجوز های دیگر می باشد.
نکته بسیار مهم دیگر راجع به این شرکت این است که قیمت های منطقی را به شما ارائه می دهد و می توانید طراحی سایت اقساطی را داشته باشید همچنین با کلیه امور دیجیتال مارکتینک اعم از تولید محتوا، سئو، تبلیغات کلیکی، تولید محتوای شبکه های اجتماعی و سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد. پس اگر هر گونه طراحی سایتی داشته باشید می توانید با متخصصان این شرکت تماس حاصل فرمایید.
آدرس: تهران خیابان ولیعصر، ابتدای خیابان شهید استاد مطهری، پلاک 472
تلفن: 02188949021
02188809098
همراه: 09195151538
آدرس وب سایت: http://فروشگاهی-سایت-طراحی.com
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات