به گزارش ایسنا، در مراسم امضای تفاهمنامه ایسنا و یکتانت، پس از برندهشدن یکتانت در مناقصه خبرگزاری ایسنا، با حضور علی متقیان، مدیرعامل ایسنا و سینا مؤمنی، مدیرعامل یکتانت در محل این خبرگزاری امضا شد.
بر اساس این تفاهمنامه، یکتانت، به مدت 2 سال، تمامی امور تبلیغاتی و بازاریابی ایسنا را برعهده خواهد داشت. این تفاهمنامه شامل بنرهای تبلیغاتی در سایت اصلی ایسنا و سایتهای غیر فارسیزبان، تهیه رپورتاژ خبری، انعقاد و اجرای قراردادهای ارائه خدمات رسانهای و تبلیغاتی از قبیل تولید محتوا برای سازمانها و برندها، ارائه خدمات عکاسی، مشاوره رسانهای و برگزاری دورهها و کارگاههای آموزشی خواهد شد.
مؤسسه فرهنگی خبری جهاد دانشگاهی
خبرگزاری دانشجویان ایران، ایسنا از آذرماه 1378 با شعار «هر دانشجو، یک خبرنگار» و «هر ایده یک خبر» آغاز به کار کرد. ایسنا، به عنوان نخستین خبرگزاری غیررسمی ایران شناخته شده و امروزه یکی از معتبرترین و شناختهشدهترین رسانههای فعال در کشور با تعداد بالایی از نمایندگیهای استانی در کشور است.
پلتفرم تبلیغات آنلاین یکتانت
یکتانت از اردیبهشت 1396 فعالیت خود را بهعنوان رابطی میان کسبوکارها بهعنوان تبلیغکننده و صاحبان رسانه بهعنوان نمایشدهنده تبلیغات شروع کرد. یکتانت امروز و پس از ۴ سال فعالیت در بازار تبلیغات آنلاین ایران، با ارائه سرویسهایی جامع و هدفمند در حوزه دیجیتال مارکتینگ که برخی از آنها برای نخستینبار در ایران ارائه شده، هدفگذاری پیش روی خود را تبدیل شدن به مقصد دیجیتال مارکتینگ ایران قرار داده و در این مسیر به دنبال پاسخگویی به تمام نیازهای حوزه تبلیغات آنلاین است. نیازهای متنوعی که موجب ایجاد یکتانت و 10 شرکت زیرمجموعه آن شامل تریبون، نجوا، جریان، هارمونی، ایران سامانه، ادیوری، فرست ادز، یک لینک، کار دات آی آر و نووا شده است.
انتهای پیام
نظرات