• سه‌شنبه / ۲۳ فروردین ۱۴۰۱ / ۲۰:۴۸
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1401012313468
  • منبع : نمایندگی خوزستان

معاون استاندار خبر داد

اعتبار راه‌اندازی کمپ ماده ١۶ خوزستان اختصاص یافت

اعتبار راه‌اندازی کمپ ماده ١۶ خوزستان اختصاص یافت
عکس از آرشیو

ایسنا/خوزستان معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: مبالغ خوبی به اداره‌کل زندان‌ها برای کمپ ماده ١۶ داده شده و بنا شده است معتادان متجاهر به سرعت جمع‌آوری شوند.

رضا نجاتی در نشست هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان اظهار کرد: اعتیاد تنها برای عده‌ای خاص نیست، افرادی که در این منجلاب گرفتار شدند هم شاید از همه چیز برخوردار بودند اما جذابیت کاذب این مواد خانمان‌سوز ‌آن‌ها را جذب کرده است.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، وی با بیان اینکه مسئولان حاضر به دنبال تعداد بالای جلسات نباشند، افزود: این نشست‌ها زمانی موثر است که مصوبات آن اجرا شود و مسئولان حاضر به دنبال تعداد جلسات نباشند.

نجاتی با اشاره به استعمال علنی مواد مخدر توسط برخی از معتادان در شهر گفت: جماعت معتادان در شهر حیثیت نظام را از بین می‌برند و استعمال آنها در شهر جرم است.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان با اشاره به فعالیت‌هایی که پیش از این در زمینه جمع‌آوری قلیان‌ها صورت می‌گرفت، افزود: امروز تمام پارک‌های ما تبدیل به قلیان‌سرا شده است، فرماندار باید پاسخگو باشد.

نجاتی افزود: جمع آوری معتادان باید در دستور کار قرار گیرد.

وی گفت: افرادی که در جلسات شرکت می‌کنند به صورت ثابت حضور داشته باشند تا از مصوبات جلسات قبل آگاهی کامل داشته باشند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: همه برنامه‌های اعلام شده از سوی دستگاه‌ها در جهت مبارزه با مواد مخدر خوب است اما باید اثرگذاری لازم را داشته باشند این برنامه‌ها در صورت عدم تاثیرگذاری باید تغییر کنند.

نجاتی گفت: بازرسی نسبت به برنامه‌های اعلام شده صورت گیرد تا وضعیت اجرای آن‌ها ارزیابی شود.

وی در رابطه با کمپ ماده ١۶ گفت: مبالغ خوبی به اداره‌کل زندان‌ها برای کمپ ماده ١۶ داده شد و بنا شده است معتادان متجاهر به سرعت جمع‌آوری شوند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان افزود: ادارات برای مبارزه با مواد مخدر برنامه خاص داشته باشند و تنها به جلسات اکتفا نکنند.

نجاتی با تأکید بر ضرورت عمل به شعار سال تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری افزود: باید فعالیت‌های موثری که پشتوانه علمی داشته باشد، انجام شود.

وی با اشاره به ورود دستگاه‌های فرهنگی به موضوع مبارزه با مواد مخدر افزود: حضور دستگاه‌های فرهنگی در این جلسات به جهت فرهنگ‌سازی میان مردم لازم و ضروری است. ظرفیت گروه‌های مردم نهاد و فضای مجازی نیز فرصت خوبی است که می‌تواند کاهش‌دهنده خطر اعتیاد باشد.

نجاتی در پایان گفت: تعیین مصوبات در جلسات لازم است اما کافی نیست و باید فعالیت‌های لازم در جهت فرهنگ‌سازی برای مردم صورت گیرد. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha