• دوشنبه / ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1401011507221
  • خبرنگار : 50291

یک مسئول تاکید کرد؛

ملاک ارزشیایی مدیران ادارات براساس ارائه خدمات به مردم خواهد بود

ملاک ارزشیایی مدیران ادارات براساس ارائه خدمات به مردم خواهد بود

ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: ارزشیابی مدیران و کیفیت آن توسط فرمانداری تغییر خواهد کرد و ملاک ارزشیابی بر اساس خدمت رسانی به مردم خواهد بود.

مجید درویشی فرماندار شهرستان ورامین ظهر دوشنبه ۱۵ فروردین ماه در اولین جلسه شورای اداری این شهرستان که در گلزار شهدای حسین رضا ورامین برگزار شد، اظهار کرد: نام و یاد و خاطره شهدای والامقام دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و همچنین شهدای گلزار حسین رضا را گرامی می‌داریم و هدف از برگزاری اولین جلسه شورای اداری در این گلزار و در این مکان مقدس تجدید میثاق و بیعت با شهدای والامقام است که سال را با نام و یاد شهدا، تفکرات و آرمان‌های والای شهدا آغاز کنیم.

وی گفت: از همه روسای ادارات می‌خواهم در رسیدگی به امورات مردم اهتمام داشته باشند و شهدا را الگوی فعالیت‌های خود قرار دهند و به طور جهادی عمل کنند تا همچون شهدا پیرو ولایت باشند و با تمام وجود در مسیر ولایت حرکت کنند و منویات مقام معظم رهبری را در خصوص شعار سال که فرمودند را با درایت و جدیت بیشتر انجام دهند

فرماندار ورامین افزود: در شعار سال باید جدیت داشته باشیم، شعار سال را عملیاتی کنیم نباید بگذاریم شعار سال که توسط حضرت امام خامنه‌ای بیان شده در حد شعار باقی بماند، رهبر انقلاب در سخنرانی اول فروردین‌ماه فرمودند که باید مسؤولان شعار سال را عملیاتی کنند، در خصوص شعار سال باید برنامه‌ریزی داشته باشند و فضاسازی و بسترسازی مناسب در خصوص اجرایی شدن شعار سال را در دستور کار قرار دهید تا مردم همانند گذشته که همیشه در وسط میدان بودند و در اجرایی شدن شعار سال همراه نظام و انقلاب هستند.

درویشی بیان کرد: برگزاری جلسه شورای اداری در گلزار شهدا به این دلیل است که در مسیر خدمت به مردم از آبروی خود مایه بگذاریم همانطور که شهدا در مسیر دفاع از حریم کشور از جان خود مایه گذاشتند تا کشور در اقتدار باشد، باید برای خدمتگزاری به مردم از یکدیگر پیشی بگیریم ، اگر به مردم خدمت کنیم و رضایتمندی مردم را به دست بیاوریم مطمئن باشید مردم از نظام و انقلاب راضی خواهند شد و رضایت مردم همان رضایت خداوند متعال است.

فرماندار ورامین اظهار کرد: توقع ما از رؤسای ادارات این است که با نگاه جهادی در سال جدید کار کنند، اولویت ها مشخص شده است و تحقق آنها مطالبه ما خواهد بود.

درویشی افزود: به مناطق حاشیه ای و روستایی حساس هستم و باید ادارات به این مناطق و حل مشکلات مردم نگاه ویژه داشته باشند و بازرسی فرمانداری امسال به‌ طور ویژه، مصوبات شورای اداری را پیگیری خواهد کرد.

فرماندار ورامین گفت: ۴۰۰ هکتار بافت فرسوده در شهرستان وجود دارد، به هیج وجه با ساخت و ساز غیر مجاز کنار نخواهیم آمد و ورود ما به این معضل خصوصا در بخش کشاورزی جدی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha