• یکشنبه / ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1401011406167
  • خبرنگار : 50184

کرمانشاه در لیگ بوچیا شرکت می‌کند

کرمانشاه در لیگ بوچیا شرکت می‌کند

ایسنا/کرمانشاه به گفته رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه دو تیم آقایان و بانوان کرمانشاه در رقابت های لیگ بوچیا به میزبانی بابلسر مازندران شرکت خواهند کرد.

عزت الله پرنیان در گفت و گو با ایسنا، زمان برگزاری این رقابت ها را بعد از ماه مبارک رمضان اعلام کرد و افزود: رقابت های لیگ بوچیا پس از ماه مبارک رمضان به میزبانی شهرستان بابلسر  برگزار می شود و از کرمانشاه دو تیم به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: بوچیا رشته ای ورزشی است که برای افراد دارای معلولیت شدید طراحی شده و رقابت های کشوری و برون مرزی آن هر ساله برگزار می شود.

رئیس هیات جانبازان  و معلولین استان کرمانشاه با اشاره به نوپا بودن این رشته ورزشی در ایران، اظهارکرد: طی سالهای اخیر توجه زیادی به این رشته شده و در کرمانشاه هم در هر دو بخش آقایان و بانوان راه اندازی شده و جایگاه خوبی در کشور داریم.

دعوت 13 ورزشکار به اردوی تیم های ملی جانبازان و معلولین

وی در ادامه از دعوت 13 ورزشکار کرمانشاه به اردوی تیم های ملی جانبازان و معلولین خبر داد و گفت: در رشته فوتبال هفت نفره مسلم خزایی، احسان معصوم زاده، نوید جهانگرد، جاسم بخشی، مهدی بخشی، مسعود ژولیده، شهاب رحیمی و شهاب الدین شهبازی هشت ورزشکاری هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند.

پرنیان به در پیش بودن رقابت های جهانی فوتبال هفت نفره اشاره کرد و گفت: آخرین مرحله اردوی تیم ملی 22 فروردین برگزار می شود و پس از آن تیم ملی پنجم اردیبهشت راهی مسابقات جهانی در کشور اسپانیا خواهد شد.

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه به دعوت از چهار پاراوزنه بردار معلول کرمانشاهی به اردوی تیم های ملی آقایان و بانوان هم اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه رقابت های آسیا و اقیانوسیه پاراوزنه برداری خرداد ماه در کشور کره جنوبی برگزار می شود، علیرضا ایزدی از کرمانشاه به اردوی تیم ملی دعوت شده تا در کنار سایر ملی پوشان برای این رقابت ها آماده شود.

وی ادامه داد: در بخش بانوان هم زهرالسادات موسوی، منیژه جلالی و فریبا علی اکبری سه پاراوزنه بردار کرمانشاهی هستند که به اردوی تیم ملی دعوت شده اند تا برای اولین در این رشته تیمی از ایران راهی بازیهای  آسیایی شود.

پرنیان از دعوت مسعود امامی ورزشکار معلول کرمانشاهی هم به تیم ملی والیبال نشسته ایران خبرداد و گفت: اردوهای تیم ملی والیبال نشسته برای حضور در رقابت های جهانی از 16 فروردین آغاز می شود و تا 22 این ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha