• سه‌شنبه / ۹ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۹:۳۸
  • دسته‌بندی: اقتصاد کلان
  • کد خبر: 1401010903601
  • خبرنگار : 50105

راهکار جنرال موتورز برای تقویت رشد تجاری

راهکار جنرال موتورز برای تقویت رشد تجاری

شرکت خودروسازی جنرال موتورز اعلام کرد که استیو هیل، نایب رئیس شورلت، یک سازمان استراتژی‌های رشد تجاری جدید را رهبری خواهد کرد که شامل عملیات فروش ناوگان و خرده‌فروشی خودرو می‌شود.

به گزارش ایسنا، جنرال موتورز سازمان جدیدی را برای تقویت رشد تجاری ایجاد می‌کند. این خودروساز مستقر در دیترویت گفت: شرکت جدید بر فعالیت‌های بین برندهای فعلی که باعث تقویت برندهای جنرال موتورز و موقعیت این شرکت در بازار می‌شود، نظارت خواهد کرد.

همچنین، این شرکت اعلام کرد که هیل ناوگان جنرال موتورز، عملیات فروش ایالات‌متحده وگروه‌های نوآوری خرده فروشی خودروهای الکتریکی را نظارت خواهد کرد.

ماه گذشته، این خودروساز اعلام کرده بود که عرضه خودروهای الکتریکی جدید را سرعت خواهد بخشید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha