• شنبه / ۶ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۴:۲۲
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1401010602354
  • خبرنگار : 50377

اجرای نظارت سیستمی بر بازار مازندران در آینده نزدیک

اجرای نظارت سیستمی بر بازار مازندران در آینده نزدیک

ایسنا/مازندران استاندار مازندران در بازدید از میدان مرکزی میوه و تره بار ساری از اجرای نظارت سیستمی بر بازار استان و اطلاع رسانی این موضوع در آینده نزدیک خبر داد.

سید محمود حسینی پور، در این بازدید با بررسی روند قیمت گذاری ها در میدان میوه و تره بار خاطرنشان کرد: متاسفانه در روند قیمت گذاری ها گاهی دخالت هایی صورت می گیرد که در این زمینه تذکرات لازم‌ داده و مقرر شد تا تعزیرات حکومتی نظارت بیشتری بر روند کار میادین میوه و تره بار داشته باشد.

حسینی پور، مبداء اصلی قیمت گذاری بر میوه و تره بار را میادین آن دانست و با بیان اینکه می توان با تدقیق و توجه بیشتر به غرفه داران شرایط مطلوب تری ایجاد کرد تا مردم از محصولات بهره مند شوند، گفت: در آینده نزدیک شاهد اجرای نظارت سیستمی بر بازار خواهیم بود و این مهم به شکل درست و وسیع اطلاع رسانی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در مازندران، از تعیین تکلیف و مشخص شدن انتقال میدان میوه و تره بار مرکزی ساری خبر داد و گفت: میدان جدید میوه و تره بار در دست بررسی است چرا که مکان فعلی، مشکلات و بار ترافیکی سنگینی را برای مردم شهر بوجود آورده است.

وی شهرداری ساری را عهده دار بخشی از میادین عرضه تره و بار معرفی کرد و با بیان اینکه مجموعه جهاد کشاورزی در سطح استان حدود ۸۰ واحد توزیع دارد که باید در ایام تعطیل سال نو تقویت شوند، یادآور شد: این مراکز در تنظیم طبیعی بازار اثرگذاری خوبی دارند و باید برای دائمی شدن این بازار جهت عرضه مستقیم میوه و تره بار به خانواده های کم درآمد برنامه ریزی شود.

گفتنی است استاندار مازندران در راستای تنظیم و اعمال نقش نظارتی بر بازار و مجموعه میادین میوه و تره بار، به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، فرماندار ساری، سرپرست سازمان جهاد کشاورزی، رئیس سازمان صمت و مدیرکل تعزیزات حکومتی استان از میدان مرکزی میوه و تره بار ساری بصورت سرزده بازدید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha