• جمعه / ۵ فروردین ۱۴۰۱ / ۰۰:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1401010501678

شهردار مشهد:

مراکز اسکان اضطراری شهرداری آماده پذیرایی از زائران است

مراکز اسکان اضطراری شهرداری آماده پذیرایی از زائران است

ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد ضمن اشاره به وضعیت جوی و سردی هوای مشهد گفت: مراکز اسکان اضطراری شهرداری که از اواخر سال گذشته تجهیز شده بود از دوم فروردین پذیرای زائران نوروزی شده و همچنان درحال خدمات‌رسانی است.

سید عبدالله ارجائی در حاشیه بازدید استاندار، رئیس شورای اسلامی شهر و اعضای ستاد خدمات سفر استان از اقدامات مدیریت شهری در حوزه خدمات شهری، اسکان اضطراری و پایانه مسافربری امام رضا(ع)، اظهار کرد: اصلی‌ترین وظیفه شهرداری در کمیته خدمات شهری ستاد خدمات سفر استان، آماده کردن شهر برای استقبال از بهار و زائران بارگاه منور امام رضا(ع) است.

وی با بیان اینکه ما در فضا آرایی شهر، موضوعات فرهنگی و آماده کردن برخی زیرساخت‌ها به دولت کمک می‌کنیم، افزود: در زیباسازی شهر امسال بیش از ۱۸ میلیون بوته گل در نقاط مختلف شهر کاشته شده است و درکنار آن ۱۲۰۰ المان گل در ۸۰۵ نقطه شهر جانمایی شده است.

شهردار مشهد اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های المان‌های امسال تعاملی بودن آن‌ها است و مردم بخشی از داستان این المان‌ها هستند و می‌توانند با آن‌ها ارتباط برقرار کنند.

ارجائی تصریح کرد: درحوزه حمل‌ونقل نیز مسیرهای منتهی به حرم مطهر با ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تقویت و سرفاصله زمانی رسیدن قطارها به ایستگاه به حدود ۴ دقیقه کاهش پیدا کرد و ۱۲ هزار جای پارک خودرو نیز در هسته مرکزی شهر ایجاد شد. همچنین تمامی اقدامات لازم در پایانه امام رضا(ع) برای خدمات‌رسانی مناسب به زائران انجام شده است .

شهردار مشهد ضمن اشاره به اقدامات انجام شده برای افزایش شور و نشاط در شهر ادامه داد: معتقدم با کاشت تعداد زیادی گل، بیش از ۵۰۰۰ مترمربع نقاشی دیواری، نصب ۳۰ هزار متر ریسه رنگی به ویژه پرچم جمهوری اسلامی، اجرای بیش از ۴۰۰۰ سرود و نمایش‌نامه نوروز مهدوی را شاهد بودیم که امیدواریم مردم و زائران امام رضا(ع) این اقدامات را پسندیده باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، ارجائی افزود: امسال سعی شد تا پراکندگی اقدامات مرتبط با استقبال از بهار در تمامی نقاط شهر باشد اما درمجموع ۳۰ درصد از این اقدامات در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha