• پنجشنبه / ۴ فروردین ۱۴۰۱ / ۱۷:۵۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1401010401615
  • منبع : نمایندگی سمنان

وعده استاندار سمنان در خصوص شعار سال

وعده استاندار سمنان در خصوص شعار سال

ایسنا/سمنان استاندار سمنان بااشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری معظم انقلاب وعده داد:از تمامی ظرفیت های موجود در استان به منظور تحقق شعار سال و تقویت تولید و اشتغال از طریق توسعه شرکت های دانش بنیان استفاده خواهد کرد.

سید محمد رضا هاشمی، استاندار سمنان روز پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ در اولین جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه در حال حاضر اولویت کشور مباحث اقتصادی و جنگ اقتصادی است، گفت: اقدامات بسیار خوبی در حوزه اقتصاد و تولید در استان در سال گذشته شکل گرفت که در سال جدید نیز در راستای تحقق شعار سال و فرمایشات مقام معظم رهبری، گام بر می داریم.
وی ادامه داد: کاهش هزینه ها، افزایش و ارتقا بهره وری، کاهش قیمت تولید و رقابت پذیر بودن تولیدات داخلی از مواردی است که باید در راستای تحقق شعار سال به این موارد توجه کنیم و قابل ذکر است که مباحث مرتبط با حوزه دانش بنیان بسیار در این مسیر در اولویت است.
هاشمی افزود: کارگروه عملیاتی با ویژگی میدانی و جهادی به منظور تحقق شعار سال در استان تشکیل و جلسات به صورت هفتگی برگزار خواهد شد و در این مسیر توجه به شرکت های دانش بنیان در حوزه های صنعت، معدن، کشاورزی و سایر موارد در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: سفرهای استانی ریاست جمهوری، آزادسازی سواحل به نفع مردم، آغاز نهضت ملی مسکن، رشد تجارت خارجی، پذیرش ایران در سازمان شانگهای، ۳ برابر شدن سود سهام عدالت و سایر موارد، از جمله دستاوردها و موفقیت های دولت مردمی آیت الله رییسی در سال گذشته بود.
استاندار سمنان تاکید کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱، تلاش ها و اقدامات خوبی در حوزه ستاد خدمات سفر و خدمت رسانی به مسافران و زایران در استان صورت گرفت که تا پایان تعطیلات این خدمت رسانی ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: افزایش مدت ماندگاری مسافر، رفع خستگی مسافران، کاهش تصادفات، معرفی پتانسیل های شهرستان ها، اشتغال آفرینی و ارتقا اقتصادی از جمله مواردی است که به واسطه برپایی نمایشگاه های نوروزی در ورودی شهرها محقق شد.
هاشمی اضافه کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۱ با کاهش تصادفات و موارد منجر به فوت نسبت به سالهای گذشته مواجه بودیم که جای شکرگزاری داشته و باید تلاش کنیم تا این موارد به صفر برسد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: از تلاش و همراهی و همکاری کسبه و تمامی دست اندرکاران حوزه بازار به واسطه وفور کالاها که هیچ دغدغه ای را بری مردم به همراه نداشت، تقدیر و تشکر دارم.
استاندار سمنان در پایان تاکید کرد: پیگیری اعتبارات تملک دارایی و سفر ریاست جمهوری به استان توسط دستگاه های اجرایی به منظور جذب حداکثری و کامل، در سال جدید نیز در دستور کار مدیران قرار داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha