اسدالله قلیزاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با احتمال افزایش سفرهای استانی تصمیماتی اتخاذ شد و در سطح کلان هماهنگی های خوبی صورت گرفت تا با تعامل مثبت بین دولت و بخش خصوصی در جایگاههای سوخت، ایام نوروز را بدون مشکل خاصی سپری کنیم، اظهار کرد: برای این مهم نیازمند دریافت پیشنهادات و گزارشات در مورد مشکلات احتمالی توزیع سوخت هستیم.
وی افزود: هم مردم و هم جایگاه داران می توانند در زمانی کوتاه موارد را به کارشناسان ما اعلام کنند و حل مشکل زمانبر نخواهد بود. در همین راستا شماره تلفنهای واحد پاسخگویی ما ۰۲۱۷۷۵۲۲۶۷۸ و ۰۲۱۷۷۵۳۷۰۳۳ آماده دریافت گزارشها، انتقادات و پیشنهادات است.
رئیس صنف جایگاهداران کشور ادامه داد: جایگاه داران کاملا به گزارش مشکل و انتقال موارد به کارشناسان ما آشنا هستند ولی از مردم درخواست میکنیم که موقع ارتباط با اپراتورهای مرکز پاسخگویی دقیقا به سوالات کارشناسان پاسخ دهند تا با پیگیریهای بعدی این مرکز، مشکل حل شود.
قلیزاده با بیان اینکه روند و میزان توزیع سوخت نشان میدهد در تهران کاهش مصرف بنزین را داریم ولی در کل کشور میزان مصرف افزایشی است، گفت: البته به همت همه فعالان از جمله بیش از ۴۰۰۰ جایگاه دار عرضه کننده فراورده های نفتی پیش بینی می شود که توزیع بی وقفه و بدون محدودیت انجام شود.
وی اظهار کرد: جایگاه داران علی رغم مشکلات مالی، تمام تلاش و سعی خود را مبنی بر ارائه خدمات به مردم در جایگاه های سوخت انجام خواهند داد، مجددا درخواست داریم مردم به توصیه های کارکنان جایگاه ها جهت سوختگیری سریع و ایمن توجه ویژه داشته باشند.
انتهای پیام
نظرات