• پنجشنبه / ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400122621101
  • منبع : نمایندگی زنجان

فرماندار شهرستان زنجان:

کم‌فروشی مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست

کم‌فروشی مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست

ایسنا/زنجان فرماندار شهرستان زنجان تاکید کرد: کم‌فروشی مدیران به هیچ وجه قابل بخشش نیست.

پرویز خالقی در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، میلاد با سعادت حضرت ولیعصر (عج) و عید باستانی نوروز، اظهار کرد: هر قدم و قلمی که در جهت رفاه حال مردم و پیشرفت و آبادانی کشور برمی‌داریم، طبق آموزه‌های دینی‌مان همان روز برای‌مان عید است. وقتی مسئولیت جمعیتی را بر عهده گرفته‌ایم با جان و دل باید خدمت‌گزار مردم بوده و در حوزه کاری خودمان به نحو احسن عمل کنیم.

فرماندار زنجان برای چندمین بار با تاکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نباید این منطقه را با دیگر شهرستان‌های استان مقایسه کنند، عنوان کرد: شهرستان زنجان بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است، پس شایسته نیست خود را با شهرستان‌های کوچک استان مقایسه کنیم. علی‌رغم اینکه روز معارفه این موضوع را از مدیران خواستم، باز از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار دارم برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ را به فرمانداری ارسال کنند.

خالقی تاکید کرد: مصوبات مطروحه در جلسات شهرستان از لحظه طرح شدن در جلسات قابلیت اجرایی داشته و مدیران نباید منتظر صورت‌جلسه مصوبات باشند.

فرماندار زنجان از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست آمادگی لازم را برای استقبال از مسافران نوروزی داشته و در این راستا همکاری بین دستگاه‌ها بیش از پیش باشد.

وی با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری، چراغ راه و تبیین‌کننده وظایف همه مدیران است، تصریح کرد: به محض اعلام شعار سال از طرف مقام معظم رهبری، همه مدیران وظیفه دارند نسبت به نصب بنر شعار سال در سردرب ادارات خود اقدام کنند.

گفتنی است، در حاشیه این مراسم از زحمات سید بهزاد شفیعی قدردانی و سید مجتبی حسینی‌راد به عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری زنجان منصوب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha