• چهارشنبه / ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400122520180
  • خبرنگار : 50177

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان:

فلسفه وجودی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، برای اسلامی‌سازی آن است

 فلسفه وجودی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، برای اسلامی‌سازی آن است

ایسنا/لرستان مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: فلسفه وجودی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، برای اسلامی‌سازی دانشگاه است که این مهم با مچ‌گیری متفاوت است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتمی کن‌کبود در آیین تودیع و معارفه رابط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان،اظهار کرد: قله فصل عبادت شامل ماه‌های رجب، شعبان و رمضان بوده و بهترین فصل برای عبادت، آرامش روحی و خودسازی است.

وی ادامه داد: در این فصل باید  بتوانیم به خود آییم و این نفس را با یاد خدا آرام کنیم.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان گفت: در طلیعه نیمه دوم فصل عبادت مولود عزیزی را داریم که همه انبیاء و اولیاء آرزوی آمدنش را داشتند و همه آنان اذعان دارند اگر قرار است دنیا روزی، روز خوشش را ببینند آن ایام است و دنیا این روز خوش را به خود خواهد دید.

حاتمی کن‌کبود با بیان اینکه فلسفه وجودی دفتر نهاد رهبری در دانشگاه ها، برای اسلامی‌سازی دانشگاه است که این مهم با مچ‌گیری متفاوت است، افزود: فلسفه وجودی اسلامی‌سازی یعنی شفاف‌سازی، صمیمت، صداقت و دوری از حب و بغض‌های بیجا، نهادینه کردن اخلاق و معنویت و بدنبال کرامت انسان‌ها بودند.

وی گفت: سه ماموریت که برای مسئول نهاد ترسیم شده است هدایت، حمایت و نظارت است تا دانشجو، استاد و کارمند را به سمت و سوی اسلامیت، تقوا، معنویت، انسانیت و اخلاق هدایت کند و چنانچه دید جایی حقی تضییع می‌شود ورود پیدا کرده و حمایت لازم را انجام دهد.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های لرستان با بیان اینکه نظارت بر مجموعه بدون حب و بغض و به دور از سلیقه و جریان سیاسی وظیفه مسئول نهاد است، اضافه کرد: وزیر علوم  در دولت جدید توجه ویژه‌ای به دو دانشگاه کارآمد و تاثیرگذار فنی و حرفه ای و علمی کاربردی دارد این فرصتی است که باید از آن بهره گرفت.

حاتمی کن‌کبود بیان کرد: در دانشگاه جامع کاربردی لرستان جای کار زیادی دارد.

وی افزود: تاسیس دفتر نهاد در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان، برکتی است برای دانشگاه است که با استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها بتوان موانع و مشکلات بر سر راه این دانشگاه را مرتفع کرد.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات حجت الاسلام فاطمی نیک تقدیر و حجت الاسلام مرادی به عنوان رابط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی لرستان معارفه شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha