به گزارش ایسنا بنابر اعلام حسیب نت، با توجه به تنوعِ اقلامِ کالا در خرده فروشان و عمده فروشانِ لوازمِ یدکیِ انواعِ خودروهای سواری ، سنگین ، کشاورزی ، ساختمانی و صنعتی و تعمیر گاهها ، شاید بتوان گفت مهمترین شاخص ها برای بهترین برنامه یا نرم افزار حسابداری و انبارداری و ثبت فاکتور فروش در لوازم یدکی خودرو و موتور سیکلت عبارتند از: تعریف جامع کالا ، ثبت جامع فاکتور و اتصال به فروشگاه اینترنتی ؛ که این ویژگیها در نرم افزار حسابداری حسیب نت بخوبی دیده میشود .
تعریف جامع کالا در حسیب نت
نامِ کاملِ کالا شامل : رسته ، گروه ، زیر گروه ، مارک ، نشان و نام ( مثال: موتوری – واشر – سرسیلندر – توسن – سمند – EF۷ )
۱. موقعیتِ کالا در هر انبار که در حوالۀ خروج هم چاپ شود ، اعم از : قطعه ، ردیف ، ستون و طبقه
۲. تصویرِ کالا که هنگام جستجوی کالا ، کاربر و مشتری بتوانند آنرا ببینند و در فاکتور هم چاپ شود
۳. تامین کنندگان هر کالا
۴. تیپِ قیمت های مختلفِ فروش برای هر کالا برای گروه های مختلف مشتریان
۵. تعیینِ سه واحدِ شمارشی برای هر کالا اعم از : عدد، بسته و کارتن
۶. شماره سریال در مورد اقلام دارای سریال
۷. توضیح جهت ثبت خودروهای تحتِ پوششِ قطعه
۸. ثبتِ بارکدِ استاندارد
۹. تعیین نقطۀ سفارش
۱۰. تعیینِ سهم بازاریابان برای هر کالا
ثبت جامع فاکتور در حسیب نت
۱. تعیینِ مشتری ، انبار ، اقلامِ کالا و خدمات ، تاریخِ فاکتور و تاریخِ سررسیدِ تسویۀ فاکتور و بازاریاب کل فاکتور
۲. تعیین مکانیک یا تعمیرکار برای هر خدمت در هر ردیف فاکتور
۳. جستجوی هوشمند مشتری بر اساس نام ، نام خانوادگی ، شماره موبایل و تلفن و کد ملی
۴. جستجوی هوشمند کالا بر اساس تحویل بخش هایی از نام کالا یا کد کالا یا بارکد کالا
۵. ثبت فاکتور چند انباری
۶. تعیین تخفیفات دوسطحی سطری
۷. دسترسی به کارتکس کالای مشتری حین انتخاب کالا جهت بررسی سابقۀ معاملۀ کالا با مشتری
۸. دسترسی به گردش حساب سنواتی مشتری از خود فاکتور
۹. صدور همزمان حواله های خروج کالا در چاپگرهای شبکۀ نصب شده در هر انبار بلافاصله با چاپ فاکتور
۱۰. تعیین نوعِ فاکتور اعم از نقدی ، عرفی و یا سایر حالات قابل تعریف
۱۱. دریافت اقلام و تعداد یا وزن آنها ، از بارکدِ ترازوهای دیجیتالِ متصل به نرم افزارِ حسیب نت
۱۲. چاپ فاکتور و حوالۀ خروج در هر ساختارِ قابلِ طراحی توسط کاربر
۱۳. تهیۀ خروجی عکس از فاکتور و پیش فاکتور ، بدون نیاز به چاپ جهت ارسال آن با پیام رسانها به مشتریان
۱۴. تبدیل کالای فروخته شده به کالای امانی مشتری نزد ما جهت کنترل دقیق کالای فروخته شده و تحویل نشده به مشتری
۱۵. مرتب سازی اقلام فاکتور بر اساس موقعیت کالا در انبار
۱۶. ثبت کالای مرجوعی در خود فاکتور فروش برای تعویض یا برگشت از فروش جهت حفظ تند فروشی و تمرکز کاربر
۱۷. نمایش میزان چکهای پاس نشدۀ مشتری و دسترسی سریع به گزارش آن
اتصال نرم افزار حسابداری حسیب نت به فروشگاه اینترنتی
حسیبنت، نرم افزار حسابداریِ متصل به فروشگاه اینترنتی میباشد؛ در این اتصال با تغییرِ مقدارِ کالا بر اثرِ ثبتِ معاملاتِ انجام شده در نرم افزار حسیبنت و یا تغییرِ قیمتِ فروشِ کالا توسط کاربر و یا تغییرِ مشخصاتِ کالا، مقادیر ، قیمتها و مشخصات تغییر یافته ، به صورت خودکار در بازههای زمانی مشخص ، در فروشگاه اینترنتی هم اعمال میشود ؛ و برعکس، در صورت ثبت سفارش در سایت ، توسط مشتریان و یا بازاریابان ، سفارشات نیز به صورتِ خودکار در حسیبنت ثبت خواهند شد.
مهمترین عاملِ کاراییِ یک فروشگاهِ اینترنتی به روز بودن موجودی و قیمتِ فروشِ اقلامِ کالا میباشد ، این مهم با متصل بودنِ فروشگاهِ اینترنتی به نرم افزار حسابداریِ حسیبنت به راحتی فراهم میشود. در اینصورت جهتِ مدیریتِ فروشگاهِ اینترنتی، کمتر نیازی به پنلِ مدیریتیِ خودِ سایت خواهد بود، البته برای تنظیماتِ پوسته، ماژولها و بنرهای تبلیغاتی بایستی به پنلِ مدیریتِ خودِ سایت مراجعه شود، اما تعریفِ کالا و مدیریت سفارشات ثبت شده ، دیگر در خودِ نرم افزار حسابداریِ حسیبنت انجام خواهد شد.
در ادامه چند ویژگی از افزونۀ ارتباط با سایتِ نرم افزارِ حسیبنت بیان میشود:
۱. افزودن و تصحیحِ اتوماتِ رسته، گروه، زیر گروه و مارک و کالای تعریف شده از حسیب به سایت
۲. تعیین نسبت قیمتهای سایت به حسیب (برای مثال قیمتها در حسابداری به ریال و در سایت به تومان)
۳. افزودنِ اطلاعاتِ مشتریانِ جدید از سایت به حسیب
۴. ثبت اتومات سفارشات ثبت شده از سایت به حسیب
۵. اعمال تغییرِ وضعیتِ سفارش و شمارهِ مرسولۀ ثبت شده از حسیب به سایت
۶. تغییر گروهیِ قیمتهایِ فروشِ کالا در حسیب و اعمال آن به سایت به صورت اتومات و یا با کلیدِ ارسالِ فوری
۷. ثبت بازاریابِ سفارشِ ثبت شده در سایت علاوه بر خودِ مشتری در صورت داشتنِ افزونۀ بازاریاب سایت
۸. نمایش ماندۀ حساب مشتری به بازاریاب در تبلتِ بازاریاب هنگام ثبت سفارش
۹. نمایشِ موجودی کالا در انبارهای متصل به سایت به بازاریاب در لیست جستجوی کالا
۱۰. تعیین ۲۴ ویژگی برای هر کالا و امکان مقایسۀ آن
۱۱. تعیین تعداد نامحدودی از لوازم جانبی برای هر کالا که با انتخاب کالا به مخاطب پیشنهاد شود.
۱۲. تعیین توضیح و عنوان متا و کلمات کلیدی برای هر کالا
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی شرکت حسیب پرداز خاورمیانه به نشانی hpk.ir مراجعه فرمایید.
انتهای رپرتاژ آگهی
نظرات