• سه‌شنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400122419354

استاندار فارس:

مردم‌داری در دولت کار و کرامت هدف اصلی است

مردم‌داری در دولت کار و کرامت هدف اصلی است

ایسنا/فارس استاندار فارس با بیان اینکه در دولت کار و کرامت مردم‌داری هدف اصلی است، گفت: هدف از وجود روابط عمومی‌ها این است که مشکلات و مسائل مردم را با زبان منطقی که قابل انتقال به مدیران باشد، منتقل کنند.‌

محمدهادی ایمانیه سه‌شنبه ۲۴ اسفند در آیین اختتامیه جشنواره «روابط عمومی، هنر مردم‌داری»، گفت: امید و تکیه به جوانان دو ویژگی برجسته بیانیه گام دوم انقلاب است بنابراین ایجاد امید واقعی کار روابط عمومی‌ها است. 

او با بیان اینکه در دولت کار و کرامت مردم‌داری هدف اصلی است، اظهار کرد: هدف از روابط عمومی‌ها این است که مشکلات و مسائل مردم را با زبان منطقی که قابل انتقال به مدیران باشد، منتقل کنند.‌

استاندار فارس بیان کرد: روابط عمومی باید مسائل و نیازهای مردم را جمع‌بندی و منطقی و به شکل قابل اجرا به مدیر مربوطه انتقال دهد و حتی می‌تواند برای راهکارها هم به مدیر پیشنهاد دهد یا هم‌اندیشی کند.

ایمانیه خاطرنشان کرد: روابط عمومی باید فعالیت‌هایی که سازمان انجام داده را تبیین کند البته نه اینکه تبلیغ کاذب باشد بلکه فعالیت‌های واقعی باشد، اینکه بخواهند یک مدیر را معرفی کنند در دولت سیزدهم جایی ندارد چون معرفی شخص مطلوب روابط عمومی‌ها نیست.

او با بیان اینکه انعکاس زحمات دولت به مردم و انعکاس مشکلات مردم به مسئولان ویژگی یک روابط عمومی موفق‌ است، گفت: امید و تکیه به جوانان دو ویژگی برجسته بیانیه گام دوم انقلاب است بنابراین ایجاد امید واقعی کار روابط عمومی‌ها است.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنانش به سفر رئیس جمهور و مصوبات ۱۱۰ گانه آن در استان اشاره کرد و گفت: اسن مصوبات می‌تواند تحول جدی ایجاد کند.

ایمانیه با بیان اینکه پتروشیمی‌ها که ۱۴ سال معطل مانده و کمبود سوخت در استان از مهم‌ترین مشکلات استان و در صدر مصوبات سفر ریاست جمهوری است، افزود: این دو مصوبه با جلساتی که برگزار شد و با کمک نمایندگان و قرارگاه به نتیجه رسیده و به زودی گره آن باز می‌شود.

او با بیان اینکه درباره سوخت تفاهم‌نامه‌ای امضا شده برای انتقال سوخت و احداث مخازن سوخت، گفت: همچنین تفاهمی با سازمان انرژی اتمی در بحث کشاورزی و پزشکی و دانشگاهی و غیره امضا می‌شود تا استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در راستای توسعه استان انجام گیرد.

استاندار فارس با تاکید بر انعکاس خدمات دولت نیز گفت: با انعکاس اقدامات، روابط عمومی‌ها به امیدآفرینی رونق دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha