• سه‌شنبه / ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400122419332
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

ضرورت نظارت دقیق فرمانداران بر امور ایثارگران

ضرورت نظارت دقیق فرمانداران بر امور ایثارگران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت دقیق فرمانداران بر امور ایثارگران حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران را تسریع می کند.

رضا پارسیان نژاد با هدف رفع مشکلات ایثارگران در اولین مقصد سفر شهرستانی به دیدار فرماندار دنا رفت و ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدا گفت: امروز مابه برکت خون هزاران شهید و صبوری پدران و مادران و فرزندان شهدا و ایثارگران در امنیت و آرامش بسر می بریم و قدردان آنها هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: نظارت دقیق فرمانداران بر امور ایثارگران حل مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران را تسریع می کند.

وی تصریح کرد: فرمانداران با اولویت قراردادن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می توانند این فرهنگ متعالی را در سایر ادارات نهادینه کنند.

مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران کهگیلویه وبویراحمد حمد خطاب به فرماندار شهرستان دنا گفت: امروز بزرگترین بحران جامعه ایثارگران اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان است که توجه ویژه فرماندار شهرستان را می طلبد.

وی افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر تک تک ملت دارند و شرمنده آنها هستیم و هر چه آنها را تکریم و خدمت کنیم کم است.

پارسیان نژاد با بیان اینکه برخی قوانین و مقررات ایثارگران نارسا و با اجرای تبعیض آمیز هستند گفت: رفع تبعیض ها و ناروایی ها در مجموعه قوانین مربوط به ایثارگران در دستگاه های اجرایی پیگیری می شود.

در ادامه کوروش درخشان فرماندار دنا  ضمن قدردانی از توجه مدیر کل بنیاد کهگیلویه وبویراحمد و هیئت همراه به جامعه ایثارگری این شهرستان بر رفع مشکلات این قشر مقدس تاکید کرد.

درخشان گفت: تکریم و خدمات رسانی به خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در اولویت کاری مسئولان شهرستان قرار دارد.

وی افزود: جامعه ایثارگری شهرستان هنوز در زمینه اشتغال، دیدار و سرکشی و مسائل دیگر با مشکل مواجه هستند که  در مجموع وضعیت مناسبی ندارند که ایثارگران شهرستان دنا به عنوان بخشی از جامعه با مشکلات بیشتری نسبت به دیگر مناطق استان روبرو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، درخشان بیان کرد: بخشی از مشکلات ایثارگران مربوط به اشکالات عملکردی مدیران است که خدمات ارائه شده به ایثارگران را در بوق و کرنا کرده در حالیکه در عمل چیزی نصیب این قشر نشده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۲-۲۵ ۰۰:۰۴

سلام . تو رو خدا به اشتغال فرزندان شهید اهمیت بدین .. همسر من فرزند شهید و بیکار هست ، در آزمون استخدامی شرکت کرده و پذیرفته نشده ، دو بچه داریم و مستاجر هستیم .. واقعا روزگار سختی داریم