• دوشنبه / ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ / ۰۹:۳۴
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400122318016
  • خبرنگار : 30077

معاون عمرانی استانداری سمنان تأکید کرد:

ضرورت بهره گیری بیشتر از خدمات آموزشی، فنی و اجتماعی جهاددانشگاهی در استان

ضرورت بهره گیری بیشتر از خدمات آموزشی، فنی و اجتماعی جهاددانشگاهی در استان

ایسنا/سمنان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه جهاددانشگاهی از جایگاه علمی معتبری در کشور برخوردار است، بر ضرورت بهره گیری از خدمات تخصصی جهاددانشگاهی در جهت توسعه استان تأکید کرد.

محمد حمیدی در نشست با سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان گفت: می توانیم در سه حوزه آموزشی، فنی و آزمایشگاهی و همچنین حوزه اجتماعی با نهاد علمی و پربار جهاددانشگاهی همکاری داشته باشیم.

وی افزود: در حوزه آموزشی با برگزاری دوره های آموزش تخصصی متعدد مانند آموزش دهیاری ها، شوراها و شهرداری ها و... در حوزه فنی شامل خدمات تخصصی آزمایشگاهی و همچنین با توجه به وجود ظرفیت های رسانه ای و مراکز افکارسنجی و نظرسنجی در حوزه اجتماعی نیز باب همکاری با جهاددانشگاهی باز است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه اعتبارسنجی علمی جهاددانشگاهی در مقایسه با سایر دستگاه ها و سازمان ها بالاتر است، ادامه داد: این توانایی، بهانه خوبی است تا از ظرفیت ها و توانمندی های علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاددانشگاهی استان سمنان استفاده کنیم.

حمیدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه شناخت کامل و خوبی از فعالیت های جهاددانشگاهی حاصل شده است، جهاددانشگاهی یک نهاد علمی، آموزشی، عملی، مشاوره ای و تحقیقاتی است، و پشتوانه بسیار خوبی برای کشور و استان است، همکاری با این نهاد معتبر علمی، توسعه و پیشرفت استان را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان نیز در این نشست گفت: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد علمی و آموزشی مجوزهای لازم برای برگزاری دوره های آموزش تخصصی مجموعه وزارت کشور را کسب کرده است و در سال های گذشته دوره های آموزشی متعددی در استان توسط جهاددانشگاهی استان اجرا شده است که

علی منصفی راد ارائه آموزش‌های تخصصی به شهرداری ها، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا، و مجموعه‌های تحت پوشش وزارت کشور، و همچنین برگزاری آزمون استخدامی آتش نشانی و شهرداری های استان را نمونه‌ای از همکاری جهاددانشگاهی با معاونت عمرانی در سال گذشته برشمرد و افزود: ارائه خدمات آموزش تخصصی به عنوان یک رسالت و وظیفه ذاتی برای جهاددانشگاهی محسوب می شود.

وی از امکان ارائه خدمات تخصصی در حوزه آزمایشگاهی توسط جهاددانشگاهی در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر آزمایشگاه مصالح ساختمانی و مواد معدنی جهاددانشگاهی استان سمنان به عنوان آز معتمد اداره کل استاندارد و گمرک استان سمنان ارائه خدمت می کند، و انشاءالله در آینده به عنوان آز معتمد اداره کل محیط زیست استان نیز خدمات آزمایشگاهی در این حوزه را ارائه خواهد کرد.

سرپرست جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: این ظرفیت و توانمندی در مجموعه معاونت پژوهشی جهاددانشگاهی استان سمنان وجود دارد تا به عنوان آز معتمد شهرداری ها و دهیاری ها در برخی پروژه های عمرانی  ارائه خدمت کند.

منصفی راد ادامه داد: در حوزه معاونت فرهنگی نیز ظرفیت و توانمندی خوبی در مرکز افکار سنجی(ایسپا) و همچنین در حوزه رسانه ای و اطلاع رسانی وجود دارد و می توانیم خدمات لازم در این حوزه را ارائه کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha