• پنجشنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۵
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400121915136
  • خبرنگار : 30054

آیا ردیاب برای کودکان مضر است؟

آیا ردیاب برای کودکان مضر است؟

ثمره پیشرفت علم و فناوری، کمک به انسان‌ها و آسان‌تر کردن زندگی است. پس از ورود تکنولوژی GPS یا سیستم موقعیت‌یابی جهانی، فصل نوینی در تأمین امنیت و مراقبت از جان و مال افراد به‌وجود آمد.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام جی پی اس خودرو، امروزه صاحبان وسایل نقلیه و لوازم قیمتی دغدغه کمتری در مراقبت از اموال خود دارند. والدین نیز با آسودگی خاطر بیشتری می‌توانند چند ساعت از فرزندانشان جدا شوند. در این مقاله به پرسش آیا ردیاب برای کودکان مضر است یا نه پاسخ داده‌ایم. در انتهای مقاله می‌توانید تصمیم بگیرید آیا خرید جی پی اس برای فرزندتان مفید است یا خیر. پس با ما تا انتها همراه باشید.

ضرر مسیریاب برای کودکان؛ آیا از ردیاب کودک استفاده کنیم؟

هر وسیله الکترونیکی که وارد بازار می‌شود، مضرات و فواید خودش را دارد. جی پی اس همراه نیز از این قاعده مستثنی نیست. با آشنایی و کنترل این اثرات مضر می‌توان از تکنولوژی‌ها به بهترین شکل استفاده کرد. همانطور که برای بازی‌های کامپیوتری و استفاده از گوشی موبایل کودکان برنامه‌ریزی می‌شود، مسیریاب‌های جی پی اس نیز باید طبق برنامه خاصی استفاده شوند.

خرید جی پی اس ارزان برای کودکان برای مراقبت از آنان

استفاده بی‌رویه از هر وسیله الکترونیکی اعم از گوشی، تبلت و کامپیوتر به بدن آسیب می‌رساند. مسیریاب‌ها نیز در درازمدت و در اثر استفاده بی‌رویه روی سلامتی افراد تاثیر منفی می‌گذارند. پس باید با یک برنامه زمانی دقیق و اصولی از آن‌ها استفاده کرد. این نکته را فراموش نکنید که خرید دستگاه‌های ردیابی بی کیفیت و نصب ردیاب خودرو و اشخاص فاقد گارانتی اصلا توصیه نمی‌شود. زیرا با ارسال اطلاعات اشتباه به کاربران موجب بروز مشکلات بسیاری می‌شوند.

GPS کودک ابزاری کاربردی برای تأمین امنیت آنان

با بزرگ شدن فرزندان تمایل آن‌ها به خارج شدن از فضای خانه بیشتر می‌شود. خروج زودهنگام از مدرسه یا تغییر مقصد از مدرسه به پارک و مراکز بازی از بازیگوشی‌هایی است که بچه‌ها انجام می‌دهند. این رفتار باعث نگرانی والدین خواهد شد.  

آیا ردیاب برای کودکان مضر است؟

در چه مواقعی از ردیاب برای کودکان استفاده کنیم؟

عده‌ای که می‌خواهند بدانند آیا ردیاب برای کودکان مضر است یا خیر باید بدانند استفاده از این تکنولوژی به‌صورت ۲۴ ساعته نیست. بلکه جی پی اس‌ها فقط در شرایط خاصی که توسط والدین مشخص می‌شوند مورد استفاده قرار می‌گیرند.

۱. مکان‌های بسیار شلوغ و محیط‌هایی که کنترل بچه‌ها سخت است باید از ردیاب استفاده شود.

۲. در مکان‌های خیلی خلوت که افراد زیادی تردد نمی‌کنند باید برای تامین امنیت فرزاندان از gps استفاده کرد.

۳.  خانواده‌هایی که پدر و مادر هردو شاغل هستند و مجبورند زمان زیادی از بچه‌ها دور بمانند با استفاده از ردیاب برای کودک می‌توانند از موقعیت فرزندشان مطلع شوند.

۴. اگر فرزند شما با سرویس به مدرسه رفت و آمد می‌کند ممکن است گاهی به‌دلیل شرایط جوی و ترافیکی دیرتر به مقصد برسد. با نصب جی پی اس کودکان می‌توانید به سادگی از موقعیت جغرافیایی دقیق او مطلع شوید.

از دیگر موارد استفاده از مکان یاب کودک، مراقبت از بچه‌های بیش فعال است. کودکان بیش‌فعال دوست دارند آزاد گذاشته شوند و در صورت محدود شدن خیلی اذیت می‌شوند. خانواده‌ها باید به این مشکل توجه کنند و با ایجاد شرایط مطلوب، کمک کنند تا فعالیت‌های دلخواهشان را انجام دهند. بنابراین با یک برنامه‌ریزی اصولی می‌توانند ضرر ردیاب کودکان را کاهش دهند.

ویژگی‌های ردیاب شخصی کودک؛ مطمئن‌ترین کنترل والدین

جی پی اس کودکان تفاوت زیادی با ردیاب‌های دیگر ندارد. برای استفاده از آن‌ها نیز نیازی به امکانات خاصی ندارید:

  • وزن GPS کودک بسیار سبک است و اندازه کوچکی دارد. بنابراین در صورت استفاده، فرزند شما سنگینی حس نخواهد کرد.
  • نصب آسان و این ردیاب باعث شده افراد بتوانند خودشان و بدون هیچ کمکی آن‌ها را تعبیه کنند.
  • برای استفاده و راه‌اندازی جی پی اس فرزندانتان نیاز به آموزش خاصی ندارید. کافی است سیم‌کارت را در آن قرار دهید و از طریق پیامک، از موقعیت جغرافیایی او مطلع شوید.

با صرف هزینه‌ای پایین می‌توانید بهترین و ردیاب را برای دلبندانتان خریداری کرده و امنیت آنان را تأمین کنید.

آیا ردیاب برای کودکان مضر است؟

اهمیت تأمین امنیت کودک بیشتر است یا مضرات مسیریاب؟

تمام وسایل الکترونیکی در صورت استفاده بی‌رویه مضرات خاص خودشان را دارند. ردیاب کودکان نیز به همین شکل است. بدیهی است در هنگام خواب یا مواقع غیرضروری نیازی به استفاده از جی پی اس کودک نیست. بنابراین برای کنترل ضرر مسیریاب کودک می‌توانیم فقط در زمان‌های خاص و برای تأمین امنیت، آن را روشن کنیم. با این روش هم مضرات استفاده از ردیاب کم می‌شود و هم شما نگران فرزندتان نخواهید بود.

خرید به‌روزترین ردیاب برای کودکان از جی پی اس خودرو

در این مقاله به این سوال که آیا ردیاب برای کودکان مضر است پرداختیم. همچنین گفتیم در صورت کم کردن زمان استفاده از جی پی اس کودک می‌توانیم مضرات آن را به حداقل رسانده و در عوض موجب آسایش آنان شویم.

جی پی اس خودرو عرضه کننده مطمئن‌ترین و امن‌ترین ردیاب‌ کودک با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های دنیا است. شما می‌توانید با شماره‌های ۰۲۱۸۸۸۰۱۳۲۵ و ۰۹۱۰۲۲۲۰۹۱۷ تماس گرفته و از کارشناسان خبره راهنمایی بخواهید. همچنین می‌توانید از سایت جی پی اس خودرو به نشانی gpskhodro.com دیدن کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha