• پنجشنبه / ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400121915112
  • منبع : نمایندگی زنجان

رییس‌کل دادگستری زنجان عنوان کرد

کشف ۴۰ درصدی تخلفات در اصناف استان زنجان

کشف ۴۰ درصدی تخلفات در اصناف استان زنجان

ایسنا/زنجان رییس‌کل دادگستری زنجان، از کشف ۴۰ درصدی کشف تخلفات در اصناف استان خبر داد و گفت: اکیپ‌های مشترک شش‌گانه برای امر نظارت و بازرسی از بازار در استان تشکیل شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین اسماعیل صادقی‌نیارکی در جلسه کنترل و تنظیم بازار شب عید با بیان اینکه نظارت‌ها و بازرسی‌های غیرسازنده از بازار باعث گرانی و افسارگسیختگی قیمت کالا شده است، اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه در دادگستری به این دلیل بود که به نظر می‌رسید حقوق عامه در معرض خطر است، وگرنه این قبیل جلسات باید در دستگاه‌های متولی امر نظارت و بازرسی‌ها برگزار می‌شد.

وی با اشاره به اینکه وضعیت تاسف‌بار بازار زنجان نشان از ناکارآمدی در حوزه نظارت و مسئولان امر دارد، بیان‌ کرد: برابر گزارش مسئولان برگزاری نمایشگاه پوشاک در کاسپین زنجان، اختلاف قیمت پوشاک با بازار دو برابر است، حال این سئوال مطرح است که چطور نتوانستیم این قیمت‌ها را کنترل کنیم؟

رئیس‌کل دادگستری زنجان با اشاره به وجود برخی مشکلات در عرضه و قیمت میوه شب عید در استان، افزود: برابر بازرسی‌ها از سردخانه‌ها و گزارش‌های واصله امروز ۱۰۰۰ تن سیب با قیمت ۴۰۰۰ تا ۶۰۰۰ تومان در ۱۸ سردخانه استان انبار شده است؛ پس چرا گفته می‌شود دلیل افزایش سیب در بازار کمبود در استان است.

این مقام عالی قضایی با تأکید بر این موضوع که بایستی تلاش و تدبیری جدی برای مدیریت بازار و جلوگیری از التهاب در جامعه انجام شود تا مردم در آرامش و اطمینان خاطر برای خرید میوه و سایر اقلام شب عید اقدام کنند و مسئولانی که در انجام وظیفه کوتاهی کنند، دادستان مرکز استان و شهرستان‌ها اعمال قانون کنند.

وی همچنین از کشف ۴۰ درصدی کشف تخلفات در اصناف استان خبر داد و بر تشکیل اکیپ‌های مشترک شش‌گانه برای امر نظارت و بازرسی از بازار تأکید کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha