• چهارشنبه / ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1400121814226
  • منبع : نمایندگی خراسان جنوبی

۱۳ پاتوق مواد مخدر در بیرجند شناسایی شد

۱۳ پاتوق مواد مخدر در بیرجند شناسایی شد

ایسنا/خراسان جنوبی رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان بیرجند خبر داد و گفت: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۱۳ پاتوق مواد مخدر را شناسایی و ۱۷ خرده‌فروش مواد افیونی را دستگیر کردند.

سرهنگ غلامرضا شاهوردی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی اخباری را دریافت کردند که تعدادی از منازل در مرکز شهرستان بیرجند به پاتوق توزیع مواد مخدر تبدیل و موجب سلب آسایش اهالی شده است که موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، ۱۳ پاتوق توزیع مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی محل‌های مورد نظر را بازرسی کردند که در یک عملیات غافلگیرانه ۱۷ خرده‌فروش دستگیر شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: همچنین سه کیلو و ۴۳۳ گرم انواع مواد مخدر، ۳۵۰ عدد قرص متادون و تعداد اقلام سرقتی از منزل متهمان کشف شد.

وی بیان کرد: ماموران در این طرح یک خودرو را توقیف و ۱۷ متهم را دستگیر کردند که متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ شاهوردی با اشاره به رضایتمندی شهروندان از این اقدام پلیس خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با همه توان در راستای تامین نظم، امنیت و آرامش شهروندان تلاش می‌کند و اجازه نمی‌دهد فرد یا افرادی با اقدامات مجرمانه خود نظم عمومی و آسایش مردم را بر هم بزنند.

کشف سه میلیارد ریال محموله قاچاق پستی

رییس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی هم گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در بازرسی از یک دستگاه کامیون حامل مرسوله‌های پستی انواع کالای قاچاق به ارزش سه میلیارد ریال را در شهرستان بیرجند کشف کردند.

سرهنگ جواد بخشی اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی اخباری را مبنی بر انتقال محموله‌های پستی قاچاق از سمت زاهدان به بیرجند دریافت کردند که پیگیری موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از کامیون حامل محموله‌های پستی انواع کالای قاچاق کشف شد که بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالای مکشوفه بالغ بر سه میلیارد ریال است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی بیان کرد: ماموران در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه‌ساز جرایم دیگری نیز در جامعه می‌شود، بر همین اساس تشدید اقدامات مقابله‌ای در این حوزه همواره یکی از اولویت‌های مهم پلیس به شمار می‌رود.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha