• سه‌شنبه / ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۲
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400121713508
  • خبرنگار : 50453

پس از دو سال وقفه؛

پرواز مشهد ظهر امروز در همدان بر زمین نشست

پرواز مشهد ظهر امروز در همدان بر زمین نشست

ایسنا/همدان استاندار همدان ظهر روز ۱۷ اسفندماه، در آیین برقراری مجدد پروازهای فرودگاه همدان اظهار کرد: دو سال است که فرودگاه به علت ویروس منحوس کرونا تعطیل بود و طی پیگیری بعمل آمده و مکاتبات انجام شده با  وزارت کشور  و اقدامات مجدانه پرسنل فرودگاه شاهد راه اندازی مجدد پرواز ها هستیم.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت:دو پرواز برای همدان مقرر شده است که پرواز نخست همدان به مشهد و مشهد به همدان است که روزهای سه شنبه و جمعه این پرواز انجام می شود.

وی ادامه داد : پرواز کیش نیز روزهای یک شنبه و چهارشنبه انجام می‌شود.

استاندار همدان اضافه کرد: دوسال بود که پروارها متوقف شده و انجام نمی‌شد و در طول سال های گذشته نیز پروازها به صورت موردی انجام می‌شد و پرواز برنامه‌ای نداشتیم اما خوشبختانه پروازها به صورت برنامه‌ای انجام می‌شود.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: آنچه که لازم بوده توسط مسئولان عالی رتبه کشوری انجام شده که در نهایت پروازها برقرار شد.

وی گفت: حمایت مردم به مانایی و پایداری این پرواز کمک می کند چرا که در صورت استقبال می‌توانیم در آینده شاهد پروازهای عتبات و عالیات و سفر حج از همدان باشیم.

وی تصریح کرد: مردم همدان لایق بهترین‌ها هستند و تلاش کردیم این اقدامات انجام شود و امیدواریم مورد استقبال شهروندان همدانی قرار گیرد.

استاندار تصریح کرد: اولین سفر مشهد به همدان که امروز انجام شد از عراق و منطقه سلیمانیه بوده که چند روزی را در همدان هستند و امیدواریم این پرواز پایدار باشد.

وی به قیمت‌های پروازها اشاره کرد و افزود: این قیمت مصوب کشوری بوده و ممکن است قیمت برخی پروازها چارتری باشد و در حال حاضر قیمت‌ها مصوب است. 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: اگر حمایت مردم باشد می‌توانیم  پروازهای ایر لاین ایجاد کنیم و اگر زمانی مسافر کم شود می‌توان این خدمات را به سایر  استان‌ها ارائه داد.

وی درباره اینکه گفته می‌شودئ سفر با هواپیما هزینه بالایی دارد، گفت: هر وسیله شخصی و مدت زمانی که صرف می‌شود در قیاس با تسهیلاتی که هست هزینه بر می‌دارد.

وی به رفت و آمد مدیران توسط هواپیما اشاره کرد و گفت: این امر مستلزم هرینه بسیار زیاد بوده و این هزینه امکان پذیر نیست و اگر مدیری بخواهد هزینه شخصی کند به صرفه نیست.

به گزارش ایسنا؛ اولین پرواز همدان به مشهد نیز امروز ساعت ۱۲ بر زمین نشست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha