• دوشنبه / ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۵
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400121612447
  • خبرنگار : 50177

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان خبر داد:

تبدیل معمولان به شهرستان

تبدیل معمولان به شهرستان

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از تبدیل معمولان به شهرستان خبر داد.

دکتر بهرام ستاری دستنایی در حاشیه بازدید دکتر وحیدی، وزیر کشور از شهرستان‌های پلدختر و کوهدشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مقدمات تبدیل شدن شهر معمولان به شهرستان فراهم شده است که با موافقت وزارت کشور و مصوبه هیات دولت این شهر به زودی به عنوان شهرستان اعلام خواهد شد.

وی هدف از این امر را ارتقاء شاخص‌های این شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی برشمرد و با بیان اینکه به زودی با اعلام موافقت وزارت کشور و تصویب هیأت دولت معمولان شهرستان خواهد شد، خاطرنشان کرد: شهرستان واحدی از تقسیمات کشوری با محدوده جغرافیایی معین است که از به هم پیوستن چند بخش همجوار به لحاظ عوامل طبیعی، ‌اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی واحد متناسب و همگنی را به وجود آورده‌اند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: شهرستان معمولان به دلیل دارا بودن دهستان‌ها و بخش‌های مختلف زمینه شهرستان شدن را دارد، امید می‌رود با موافقت وزارت کشور و تصویب هیأت دولت زمینه رشد و ترقی این منطقه را فراهم کنیم.

وی بیان کرد: با توجه به جمعیت این شهر و در نظر گرفتن وضع پراکندگی و اقلیمی موجود در آن شایسته است این امر زودتر تحقق یابد.

به گزارش ایسنا، وزیر کشور به منظور بررسی آخرین وضعیت اجرای مصوبات سفر رییس جمهور امروز وارد فرودگاه خرم‌آباد شد و برای بازدید از شهرستان‌های پلدختر و کوهدشت عازم این مناطق شد؛ احمد وحیدی پس از بازدید از این دو شهرستان، ظهر امروز به خرم‌آباد باز می‌گردد و در ادامه از ۲ منطقه شهری مرکز استان بازدید خواهد کرد؛ شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، همایش شهرداران و شورای تامین  از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر کشور به لرستان  خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha